Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVychádza zbierka Neviditeľný terén
Autor
e.eucrow
18 názorů
Literární kritik
13. 12. 2021Já to samozřejmě vím, zajímá mě, jestli to víte jako autor i vy. Je to podstatná součást mé předběžné analýzy, ve které se rozhoduji, jestli dané dílo vůbec otevřu.
to by si ako literárny kritik mohol vedieť, že áno.
ale ak ti to vyhovuje, publikuj len na internete, je mi to fuk.
Literární kritik
13. 12. 2021A jaký?
Literární kritik
13. 12. 2021Má vůbec smysl vydávat tištěné knihy, když je zaprvé téměř nikdo už nečte, a za druhé se dá publikovat na Internetu a šetřit tak naše lesy a korby nákladních automobilů?
vk: vďaka. je tam istý časový sklz, logicky. obsahuje teda skôr texty z obdobia cyklu Solastalgia a skôr (nie všetky sú však na pismaku).
Super, mám radost :-) Ať se knížka hodně prodává!
Přidávám se ke gratulantům!
Blahopřeju! A čtenářům to přeju. Tvoje texty čtu vždy jedním dechem - se zatajeným dechem :) Doufám, že nezapomenu a podaří se mi to koupit. Tip a.
Dušane, blahopřeji! Kniha vypadá moc dobře, a čtenář zjistí, že píšeš o problematice současnosti kultivovaně a s přesahem. Tak ať se daří.