Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se* Povzdech adventní
Autor
Jarmila_Maršálová
Díky všem zákazům a prohibici mám po starostech...
Letos opravdu nechám všechno na Ježíškovi
Možná, že se najde i nějaký osel...
Krásný adventní čas všem
9 názorů
Jarmila_Maršálová
04. 12. 2021díky všem za zastaveníčko
Jarmila_Maršálová
04. 12. 2021zlatý, po schodech jsem nešla, vzala jsem to z druhé strany, takže betlém jsem nepotkala(
I já Tobě a všem lidem dobré vůle přeji hezké Vánoce plné zdraví. Jen doplním, že se Marie s Josefem a oslíkem každým dnem i poschodech přibližují ke kostelu, u kterého je Betlém a na Boží hod je do jesliček položen malý Ježíšek.
I Tobě, Jarmolko, krásné Vánoce! Nenecháme si ničím pokazit, ano koronáčem!!!
Děkuju moc pěkně za přání!
Já! Jsem!! Osel!!!
A su na to hrdý.
Ono je opravdu lepší to tak neprožívat, nechat to být a žít krásnou vánoční náladou a to nepříjemné kolem vyhodit z okna. Je to jen vata.
Ono je opravdu lepší to tak neprožívat, nechat to být a žít krásnou vánoční náladou a to nepříjemné kolem vyhodit z okna. Je to jen vata.
Jarmila_Maršálová
04. 12. 2021je to pro Kočku:Kočkodane, na fotce je bývalý zámek - Obecní úřad v Drnovicích, před ním velkými stříbrnými srdíčky ozdobený vánoční strom a hlavně dvě postavy, předpokládám Josef s Marií, před nimi osel a směrovka DO BETLÉMA... jen abys věděl, díky za zastavení.Do osla máš hodně daleko!
No, přeci jen by mě trochu uklidnilo, kdybych věděl, že je 24. prosince v akci Ježíšek očkovaný a roznáší skutečně jenom dárky. (koronáče za dárek nepovažuji) ;-)
Tobě Jarmi za přání díky, jednoduše ho opětuji. (tak vidíš, opravdu se našel osel, který na tvoje dílko reaguje) ;-)