Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setaky si maluju
Autor
Dagmaram
vagóny svého vlaku
nic míň,
18 názorů
Evženie Brambůrková
08. 12. 2021Vrásky mají být od smíchu.
Black, tomu jednou porozumím, ikdyz I teď jako máma dělám s holkama kravinky. Dívaly jsme se teď na šmouly a byla tam taková bláznivá šmoulina a holky jé mami, to jsi ty :-))
díky ann, za horizont svých starostí nedohlédnem, tam nás svět končí..
Leraku, vážím si poklony, a moc díky za ni i za to že jsi četl ty moje střípky navlečené na šňůrce. Ničím jiným pohromadě nedrží..
Cassy to je fakt, taky vlastně nevím jak na to. Je to spíš jako lavina, ze které brčkem lapáme po dechu :-)
Kami nevím co máš s nohou, ale na písmáku jsi hyperpohyblivý a vo to tu jde :-)
Ahoj kočkypane, jsem dětina a tvůj komentář je očekávaný refrén mých výtvorů :-)
Beny, tak to jsme dva. Akorát teda vrásky mám po tátovi snad od svých dvaceti. Taky výhoda. Získala jsem je jako mladá, tak s nimi stárnutí nespojuju :-)
že stárneme je jisté, ale chtělo by to pomalu - tedy pomalu a jistě - ale já s těma svejma vnoučatama a děláním blbovinek....dopoledne dvacet večer sto:-))))))))....parádně jsi to napsala!!!!!
Tvoje starosti, to je svět...
Ano, s Lerakem ano: Poklona, Dagmar. A tip, of course a.
Čtu si, a udivuje mně, Tvůj kvalitativní posun. Jsi opravdu skvělá a díla jsou k pohledání.
Poklona, Dagmaram*
rozvířila jsi ve mně obrazy...ještě chvíli...a pak se snesou...a vypoví, že stárnout jsme se dosud nenaučili...
Já bych se stárnutí nebál, zatím to zvládl každý! ;-) Osobně mi to taky celkem jde, jen ta noha by mohla být lepší.
Ahojky Aru, věcně mladí, protože na stárnutí není čas :-) Tak jsem to myslela... jsem takový pozitivec teda aspoň myslím
A díky, žes četl
čas je iluze, úterý teprv :D
já si myslím, že jsme tu jen hosty, tak o jakém stárnutí to mluvíš? jednou se domů vrátíme ;)
Dát na Písmák dílo a očekávat, že pod něj Kočkodan nepřipojí komentář, je dětinské. Tím si, Dášo, maluješ svět příliš na růžovo... (stárnoucí smajlík)
Já nikdy nezestárnu.
Já umřu mladý.
Vrásky se mne netýkají.
Já budu žít navěky...