Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte separadoxní úvaha po odtučňovací kúře
Autor
aleš-novák
ještě nedávno
to byly
padnoucí kalhoty
a teď mi
padají
20 názorů
Zeanddrich E.
17. 12. 2021skvělé :)
som na tom podobne...za polroka som kupovala 2 x menšiu veľkosť a dokonca šaty nad kolená...nemám síce odtučňovaciu kúru, ale za každý mls, cesty kus...denne sa nachodím, baví ma to, najmä keď je správna zima aj so snehom...
Ve středověku a v renesanci se zase používal typ poklopce, kterému se říkalo "padací most". Tip.
Evženie Brambůrková
09. 12. 2021Co by za to jiní dali. A po svátcích ještě více.
Přímo vidím, jak si tukové buňky dělají do kalhot a křičí: „Holky, padáme!“
Když se vžiju do situace, stejně bych za poslední verš ještě dodala: Hurá! :)
Kdo udělá z prohry remízu, může si gratulovat. Chce to ale pevné nervy. Slabší povahy dají za pravdu soupeři a tiše položí krále.
aleš-novák
09. 12. 2021annnie: je to tak, život je plný proher a remíz...:o)
pokud dostatečně zhubne takový jedinec, může ty kalhoty používat jako spacák pro dva :))
naši ruskie druzja majú krásne porekadlo - "pochudevšaja korova eščo ne gazeľ".
Pro svou nadváhu jsem na vážkách,
zda si mě vážené publikum bude vážit,
neboť vahadlo popularity
může občas člověka vážně znevážit.
Přátelí říkají: "Chce to odvahu!"
A nepřátelé: "Opovaž se!"
Považoval bych za úspěch,
kdy bych se dokázal alespoň trochu odvážit, pardon, chtěl jsem říct odvázat.