Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSTŘÍPKY SNĚHOVÉ . . .
Autor
blacksabbath
Tolik krásných obrázků
tolik krásných vloček
Peřinbaba neúnavně
natřásá.
Přistála za límec - smích
uličník - sníh!
Ještě...
tři velké na sebe
hrnec, uhlí, mrkev
a koště!
Nevadí ani mráz
zaťatý za nehty.
Poprvé na sněhu
bác utiší
náruč maminky.
Krmítko houpy-hou
lítý boj
sýkorek s vrabci.
Dál beze slov padá
tíha větví skloněná
všechno je tak čisté
v zadumaném tichu
pohádka
růžové tváře
hrnek šípkového čaje ...
50 názorů
blacksabbath
22. 01. 2022kamínky, větvičky....čepice ze sněhu:-))))))
blacksabbath
22. 01. 2022Jasně....stavím.....stavím dobře - stavím ráda:-)))))
blacksabbath
22. 01. 2022Andreino....u nás sníh je....sice drží dva, tři dny a pak je zase čvachtanice.....ale já si ho užívám....tedy dokud můžu
Ivi, obrázek krásný, jen mi je z něho trochu zima.
Verše se rovněž povedly, ale někdy mám pocit, že tento druh tvorby by měl patřit do kategorie sci-fi, fantasy nebo mezi pohádky, protože sníh bude bude již jen tam. Zbydou nostalgické vzpomínky těch, kteří ještě pamatují...
blacksabbath
18. 12. 2021jjj....Zeanddrich....mně by stačilo tři...jaro, podzim, zima.....díky
blacksabbath
18. 12. 2021Al Jal....díky za tvou stopu u dílka
Zeanddrich E.
18. 12. 2021
Občas mne napadne, že si mnohdy moc neuvědomujeme, jaké štěstí máme v tom, že se u nás (alespoň prozatím tedy :) ) střídají čtyři rozdílná období roku, třeba narozdíl od částí zeměkoule, kde je pouze období deště, a období sucha :)
((...)).
blacksabbath
15. 12. 2021Nani...posílám pozdrav a objetí....děkuji!!!
blacksabbath
13. 12. 2021Alen....a to je móóc dobře:-)))))
blacksabbath
13. 12. 2021úplně přeně K3.....děkuji za kukýnko a užij si sm(n)ích
blackie,
taky přeju předčasně krásné svátky. Letos je ale knihovna otevřená kupodivu až do 23.12., takže tentokrát na Písmáku, covid necovid, ještě pobudu.
blacksabbath
11. 12. 2021Al......děkuji za tvou stopu u dílka.....
blacksabbath
11. 12. 20218hanka.....děkuji za souznění...."papajkov"....to je krásné slovo:-)))))))
zima vo mne vyvoláva pocity, aké sme mávali v detstve, radosť z prvý ch vločiek, prechádzky v padajúcom snehu, naše stopy ako prvé v nedotknutej perine, teraz aj množstvo fotografií, snaha čo najviac zachytiť prchavú krásu...z parku mám podobné foto tvojej...a krmidlo mám na okne, aby som videla na papajkov:)
***********
blacksabbath
11. 12. 2021lenczo......vonoto hřeje zhuvnitř:-))))))
cassy........to víš....vnoučata....s tím nejmladším je to zatím jen "tyjo, bé, haf a bác.."..:-))))
zelendo....děkuji za zanechanou sněhovou kouli:-)))))
Přeji vám krásný adventní čas a děkuji!
mám takový pocit...že krůček po krůčku...směřuješ na stránky...slabikáře...
blacksabbath
10. 12. 2021Jarmilo:-)))) to je paráda:-)))))))....děkuji za milou sněhovou kouli
blacksabbath
10. 12. 2021:-)))))že ty jsi zrovna teďka - jako já - -četl Přívěsek od Alenakar?....ne zalitej šípkovej - čaj
Milane...právě jsem uvařila...chceš do hrnku trochu rumu?...:-))))
netWoore...vidím tě:-)))).....dík
blacksabbath
10. 12. 2021Alenakar.....já měla jen kotníčkové a tudíž sníh nejen za krkem.....snad letos na vánoce bude....věřím tomu.....:-)))....děkuji a přeji pohodové dny!
blacksabbath
10. 12. 2021maruško...to je krása....u nás nasolili chodníky, tam to už švachtá....ale jinak bílo, bílo, bílo.....děkuji a užívej si pohodové dny!
blacksabbath
10. 12. 2021F.M.R.C.....kdyby za oknem......já v tom sněhu skotačila s vnoučaty:-)))))
blacksabbath
10. 12. 2021Aruúúú...a já se tak snažila, aby mě nikdo neviděl:-)))))....já mám právě zalitej:-)))
javavia....děkuji za návštěvu:-)))) jsem ráda, že se ti líbí
blacksabbath
10. 12. 2021dievča...hej zpoza límca.....studil, uličník..:-))))......hážu ti také jednu kouli..chytej:-))))
Včera celý den a pak i v noci to u nás vypadalo jako na tvé fotce... Nádhera, jen jsem si musela poprvé obout vysoké boty. Jinak bych se do knihovny ani nedostala... Kdyby to tahle vydrželo až do vánoc! Tip.
Evženie Brambůrková
10. 12. 2021U nás je sníh stále ještě čistý, ale o kus níž už je to šedivé.
ivííííí, neschovávej se za tím stromem u lavičky, vidím tě :D:D:D
i u nás sněžilo, heč ;D
no, vidíš, čaj, přes den si ho musím udělat.
pěkně zimní iví ;)
dievča z lesa
09. 12. 2021pekne si to vytriasla spoza límca ... uličník jeden ešte ponocuje ... je to nádhera***
Jardo....rum ...... do šípkového čaje.........
Luboši....hodím ti kouli za krk - smajlík s koštětem
ann ....... s vnoučaty to je zábava
Děkuji vám!!! Krásný večer!!!
blacksabbath
09. 12. 2021Nikolasi....
frk..............
děkuji vám za nakouknutí sněhové koule:-))))
Tvůj básňo-sněho-obraz je lepší než sněho-realita, aspoň než ta moje dnešní :)
Tip a.
Ivi, trochu mě u tebe překvapuje, že jsi neměla (pozor, teď přijde lidová mluva) koule a v dílku se přímo neobjevily. (je mi jasné, že vytrhneš sněhulákovi koště a zvalchuješ mi s ním hřbet)
blacksabbath
09. 12. 2021Renato, Honzo......také jste zachumelení?.....děkuji za vaše sněhové koule:-))))
Irčo...na haiku je třeba znalosti a talent!......to jsou jen střípky z dnešního odpoledne a podvečera.....musela jsem si pospíšit... abych z očí dala do písmenek a na nic nezapomněla:-))).....děkuji a přeji pohodově-klidný večer!!!!
Pěkná pocitovka skvělé pozorovatelky... napadá mě /krmítko/, že formou spěješ k haiku :-)?