Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrácha na bráchu nemusí být vždycky korupce (:-D
Autor
Oldjerry
25 názorů
zdravím Ťa, Oldjerry
potešil si ma svojjou opätovnou prítomnosťou
veľa zdravia!!!
Nestačil jsem to už napravit - ještě večer mne odvezli do Ústí na kardiologii, druhý den - následovala operace, po návratu odjezd do Průhonic na výměnu oční čočky, stalo se a navíc jsem tam chytil omikrona... další týden v nemocnici v neskutečném bordelu po dvou letech péče o coviďáky. Léčím se dodnes a do svého oblíbeného Písmáka jsem se dostal až dnes.
Je samozřejmé, že v této situaci na samolibé dementní vtipálky seru (a to já vulgarizmy nepoužívám, trubko)!!
SUPER!!! Konečně svěží vítr vane vytřískanými okny nekropole, a holoubkové siví staví si zobáčky hnízda mezi urnami! ;-)
Já tleskám, Mistře, a prozradil byste nám ještě, které to vydavelství vám nakonec nabídlo nejvíce za exkluzivní publikační práva? ;-)
Tywe, jestli tohle dílo bude soutěžit v místním fanklub bingu, tak hlasuji všemi svými identitami! ;-DDDDDD
A já si říkám: teeeda, to je originální - tomuto říkat povídka... a pak čtu komenty... :-)
Jaroušku, skleróza je roztomilý projev našeho věku, za kterou nám je leckdo vděčný.
dievča z lesa
11. 02. 2022dnes je u nás upršano ... tak či tak želám pekný deň***
z toho si nic nedělej, já blbnu pořád a šířím kolem chaos, svět je švihlý místo ;)
Lidi, já vás mám rád. Vrcholové - a neznám nic podobného: tip za stařeckou demenci. Ale dík - na vděčnost ještě nezapomínám...
Jste laskaví... jen já asi vím, že blbnu a už se těším, až to zapomenu. Je to velice skličující mít ještě schopnost pozorovat, jak blbnu...
Smazání znamená prostor k vylepšení, Jaroušku. Studnice zůstává, jen otočit rumpálem.
Květoň Zahájský
13. 12. 2021A drobná roztržitost nemusí být vždycky skleróza.
dievča z lesa
11. 12. 2021pekný večer***
Sorry,
text, který měl být nosný, jsem - bohužel - omylem smazal. Velice se omlouvám, ale už toho asi budu muset nechat - psaní... začínám blbnout. Kdybych to fakt! nastalo, tak všem Písmákům ahoj! Pokud ale se snad ještě s něčím, co svou blbostí nesmažu... vrátím...
tak se holt!! ten ahoj odloží - no....