Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Citáty
25. 05. 2002
1
0
2935
Autor
Ikvous
Protože se na Písmáku nachází spousta krásných citátů, které se pro jejich nízký počet špatně hledají, tak se zakládá tento klub, aby ti, co bez citátů nemohou žít, snadno zorientovali ve vašich citátech.
Slůůůníčko
30. 12. 2004
Zdravím milovníky citátů, chtěla bych se stát členkou, doufám že na mě budete hodní... :o)
Pssssst: Muži v černém??? Kdo umřel? :o))
Ikvous: Stalinovi mi neva, ale co takhle slzu pana Brežněva? :o))
pampelin: Suchý? Já mám rád taky suchý víno : )
Whelp: Co by jsi řekl Stalinovým slzám?
Námět na reportáž: Oddělit citáty barevné, končící více než jedním vykřičníkem dále pak ty zabývající se láskou,milováním a vztahy od těch ostatních.... :) Nic proti, bližší je mi suchý, židovský humor...
Twardowski: Nejen k lahvi vína : )))
pssssst: A kdo by o tobě neviděl, ale nesmíš tolik šeptat : )))
Twardowski
28. 07. 2002
Jsem to byl právě oslavit a zjistil jsem, že jak piju jen tvrdý, tak že už neumim pít pivo : )
Tak máme desátého člena klubu!!! : )))
Bouchněte champagne a přiťukněte si s námi. CINK : )
Whelp: Fakt ne? Takovýmu flákači, jako jsi ty, bych jí taky nedal. : )))
Tak já to tak teda psát nebudu, ale je to fakt škoda, protože velké Q je super písmeno. Skoro stejně jako bž. To je taky super písmeno :o)))
Natrix: Já vim, jinak avízo mi posílat nemusíš, mě se to zabrazuje jako kritika.
Natrix: Nemůžeš, mám na to alergii. Hepčíííík
Whelp: To je pravda, každej nemůže být Ikvous a někdo mu musí záviděřt : )))
Natrix: Díky za podporu
Whelp: Já jsem IKVOUS!!!!!!!! Bez háčků a bez čárek
Ty jsi blázen už od narození, ne? Mimochodem, už jsi si byl pro ty papíry na hlavu? : )))
Jejda, já netušil, že je to tajemství! Ale nic se nestalo, zůstane to jen mezi námi.:o))
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Whelp: No super, jsem říkal, kritik který tomu vůbec nerozumí. Prostě Ikvous.
Muawijhe: My??? Nic : )))
Ikvous: jen mně vysvětli, proč na tom es nemáš háček? :o))
Mui: Klid a nohy v teple. :o))
Já nevim. Já si vážný kritiky raději nečtu, ale většinou jsou dobrý... Ale vyjímka potvrzuje pravidlo.
Whelp: Na Písmáku jsou nějaký kritiky?? Teď vážně, to je trochu širokej pojem, nechceš to konkretizovat?
To Whelp: Dík, některé znám, jiné už také. :o)
To ostatní: Dík, i když není za co. :o(((
Blaznivkaaa
04. 07. 2002Blaznivkaaa
03. 07. 2002
Nerad "kradu" váš drahocený čas, ale rád bych dal dohromady citáty od slavných vojevůdců, např. Caesar, Napoleon, Hitler...
Jen mně zajímá, jak se změnil citát v závislosti na době, ve které byl vysloven. Dík za pomoc.
Whelp.
Hele, ještě jsem Ti nepomoh. :o)))
Ale pomůžu. Co třeba: Kostky jsou vrženy.
Přišel jsem, viděl jsem, prohrál jsem.
Není hambou prohrát válku, ale vyhrát
nad zbabělcem.
Výtězím, protože si to zasloužíte.
Po bitvě je každý generál.
Válka, to jsou lidská jatka, kde není
vítězů, jen poražených.
Já vím, jsou známý, ale aspoň něco a někdo. :o)))
Sakra! :o((
Zas mi to nevyšlo.
Bin Ladine, asi jsem se špatně učil. :o)))
No, je to možný, ale v tomto případě je i ČR chytřejší, ale to se dostávám někam jinam...
"... šestnáct, patnáct, čtrnáct, ..."
Vážení přátelé a spolučlenové klubu, tímto bych rád s laskavým svolením zakladatele, váženého Ikvouse :o)))), započal debatu o bůležitosti citátů v životě lidském.
Jsou citáty a citáty. Některé dobré, jiné horší, ale pokud jdou z úst slavných stanou se slavnými. Například obyčejný citátek "Systém provedl neplatnou operaci a bude ukončen. Pokud potíže přetrvávají resetujte počítač." Jak často denně slýcháte zrovna tuto všem uživatelům Woken tak známou větu? Přiznám se, že mně už leze krkem. :o)
Tak vidíš a ani jí nemusil říct nikdo známý...
Jo, citáty jsou v životě vcelku důležité, ať už je řekl Seneca, Ikvous nebo operační systém Windows a nebo taky možná i kdokoliv jiný, pokud vás teda ještě někdo napadne : )))
Člověk v nich hledá pochopení, oporu, radu ale třeba i potěšení...
Citát pro potěšení: Podprsenka, je jen škraboška prsou.
Taky znám jeden citátek pro potěchu ucha. Je z knihy Hvězdná pěchota. "Jsem dvacetisekundová bomba, jsem dvacetisekundová bomba. Devatenáct, osmnáct, sedmnáct..." :o)
Jo a mimochodem, já myslím, že operační sistém Woken je slavnější než celá Česká republika dohromady. :o)
Whelp: Héééj, já nejsem Ikvouš! : )))
pssssst: Nooo, koukám, ty máš dobrý halušky.
Ikvous: Aha a já myslel, že Ti ten háček někdo uzmul.:o)
Pssssst: Koukám, koukám, věrná svému nicku. :o))
Sakra, já myslel žes chytřejší. No nic, i já se můžu v lidech splésti. :o)))
Já a chytřejší??? To byl dobrej vtip : )) IQ vypnutý automatický pračky.
To by ale musel někdo sem psát, ale máme teď docela dost členů, což znamená, že už nejsi jediný, tak by se možná i mohlo začít něco psát : ))