Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setočitý moment pravdy
Autor
Philogyny
Pořád usínám
13 názorů
Evženie Brambůrková
02. 01. 2022Vydařené.
pro Lawender PS
Les...Nikdy neprozradím jeho oči. A že jich má. :)
Phil..............jsem úplně potichu...................(P:S.dej vědět...jestli ho uvidíš.....)
Pro Alegna
Taky jenom to svý děkuju. Je mi tam nejlíp. Nikdy se mi nechce jít domů. Asi tak. Na první adventní svátek jsem si s sebou vzala svíčku, rožnula a pozorovala. Vedle posedu bivakoval Bivojek. Jako sele se zatoulal a zůstal sám. K žádné tlupě se nepřidal, oni ho taky nemuseli přijmout. No a najednou funění, vždcky funěl a Bivojek vyběhl, napil se z kaluže a šel povečeřet na hromadu. Nacpal se a lehl si na to obilí. Ležel a ležel, a nehnul se. Už jsem začínala míít starost, jestli mi náhodou neumřel, byl to takovej malej škut. Bez toho mateřského mléka to nejde... No a došlo hladové srnčí. Bivojek se pohnul, vstal, vyhnal je...a zase si lehl zpátky. Takhle stážoval celý večer. Pak došla tlupa divočáků. Bivojek se nehnul. Stáli kolem něj, žrali, tlačili se a on nic. Mi se chtělo až plakat, jak on si bránil tu svou hromádku. Už jsem ho dlouho neviděla, jestli se k někomu přidal, tak nevím....dneska tam jdu, uvidíme.. :*)
pro lawender
Děkuju za návštěvu...Lesy jsou i naše naše plíce, že, abychom mohli dýchat, musíme se o něj starat. Jsme to tedy i my, jsme jeho součástí. A dějou se tam příběhy. Já si zničila oči tím svým kukátkem. Musím a musím všechno vidět. Co délá v noci. Prožila jsem věci, které odporujou všemu, co se vykládá. Je to můj život, nikomu ho nenutím a jsem zvyklá být potichu. A tak hezký den přeju. :*)
zase jsem okouzlena ..... kolik pocitů v tvých verších vnímám i skrytých slovních vyjádření ..... rýmů
nevím o tobě nic :)
kolik má láska milimetrů úhlených vteřin ani, ani sny rozkousaný do peřin ... jen les a pusť, když se pere