Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se848. zahájení lázeňské sezony v Teplicích
Autor
clovrdka
O víkendu ve dnech 25. - 26. května 2002 se v Teplicích uskutečnilo
848. slavnostní zahájení lázeňské sezony v Teplicích
Program byl letos velmi bohatý.
V sobotu se u nás ze známých osobností představila např. Marcela Březinová & OK Band, Michal Pavlíček & Big Heads, České srdce, Lenka Dusilová & Secret Servis, Buty, Irena Budweiserová, Miroslav Žbirka & Jan Ponocný, AG Flek. V Zámecké zahradě se uskutečnilo sportovní setkání vozíčkářů, konal se zde \"VI. čaj pro Teplice\", v regionálním muzeu si návštěvníci mohli prohlédnout výstavu "Kouzelný svět hraček", u domu kultury se konaly porcelánové trhy a ve 22.22 byl odpálen slavnostní ohňostroj.
V neděli oslavy pokračovaly. Bylo sice pod mrakem a sem tam sprchlo, ale i tak bylo ve městě spoustu lidí.Hudební program zahájila teplická skupina Blue Rocket, přijel Václav Neckář & Bacily, na Malé scéně se vystřídaly Rolling Stones Revival Prague, Pink Floyd Revival, Janis Joplin Revival, koncertní verze muzikálu Hair, The Beatles Revival a The Apples. Snad největší peckou celého víkendu byl výběr z muzikálu Jesus Christ Superstar s teplickým rodákem Kamilem Střihavkou, kterého doprovázeli B. Josef, J. Štágr, A. Langoská a orchestr, který hrál tento muzikál v pražské Spirále.
Celý víkend probíhalo spoustu doprovodných akcí, které tu nebudu vyjmenovávat, protože bych tu strávila ještě hodně dlouho dobu :-).
Kdo tu nebyl, nepochopí a kdo tu byl, přijde příště zas.