Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠachová konspirační teorie
Autor
Kaj
Bydlíme naproti
paneláku s osmi sloupci balkonů
o osmi patrech
Při pohledu na něj
vnímám bydlící majitele
i načerno ubytované podnájemníky
Když se večer
začnou rozsvěcovat první okna
představuji si nevědomou hru šachu
lidí naproti
Představuji si
koho bílý kůň ze shora
může navštívit
na přání mafiána
černého krále z přízemí
Nedávno mě paní s košem
pustila do sousedního domu
Podle bílých a barevných bot
před partajemi
jsem odhadoval
zda jde o dámský gambit
a sicilskou obranu
11 názorů
Kaji, nahlédnu se zaujetím i na Slunovrat. Šedá mě hned nenapadla, za což asi mohou četné barevné exploze následných zateplení.
Díky.
Ve "Slunovrat" si na paneláku (a opět s botama) můžeš zahrát pexeso.
Ve své "Depresi" jsi se pořezala o symfonii nervů. Já jsem zde neodolal vniknout do nervových vzruchů hráčů promýšlejících tahy pro zdi paneláků - šedivé jako mozková kůra - prosvětlované el. vzruchy nápadů - el. stavebnicí se žárovkami.
Baví mě vizualizace hry, přiznám se, že tu mi stačí pozorovat, kterak hráči táhnou, dovnitř obvodu už ani špárat nemusím. Připomnělo el. stavebnici se žárovkami.
Nic proti básni.
Explicitního názvu škoda dle mého soudu./Přečtu si ještě jednou.
Radovan Jiří Voříšek
13. 01. 2022Myslím si, že toto otevření se proti kvalitnímu hráči vymstí, když opanuje střed. Leda jako překvápko by to mohlo zafungovat.
Asi se nepohybuješ okolo správně velkého paneláku :-). Poslední dobou docela hraji šachy a jsem stále zavřený ve svém městě, tak asi proto.
Otevření orangutan by mohlo přinést svěží vítr do šachistického světa. To, že je neznámé, asi souvisí s tím, že šachisté o svém přílišném ochlupení asi moc nevědí (i když znám vyjímky) :-).
Rozsvěcování oken protějšího paneláku mě dost baví a vzbuzuje zvědavost, ale je pravda, že šachy mi ještě nepřipomnělo...
Radovan Jiří Voříšek
12. 01. 2022ještě že jsi nepotkal někoho chlupatého, to by zavánělo zahájením Orangutan