Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seživot je pes...
27. 05. 2002
14
0
3384
Autor
Witch
Já chtěla žít jen pro radost
(pro radost druhých lidí)
Však je to trochu paradox,
že jejich přání s mým záměrem se míjí...
Chci říct, že o to nestojí,
pak nestojím já o ně
Tak ztrácím víru v upřímnost...
(...mám si snad koupit koně?)
To nemělo by účelu,
život je pes a to se ví
I přesto hledám člověka,
co moji vůli ocení...
Hodně se mi líbí Tvé "poznámky" v závorkách, dobře koření tu báseň. Dobrá myšlenka, kompaktní stavba.
Mám drobné výtky ke třetí sloce.. život je pes mi přijde trochu ohraný; "to nemělo by účelu" mi přijde mírně šroubovaný.
Působivá, dobrá báseň.
*
Swedish_Nigg
19. 11. 2003optipesimista
08. 11. 2003
Ten kůň mi tam napoprvé přišel trochu jenom do rýmu, ale napodruhé jsem to pochopila, ačkoli mýmu založení by tam seděl spíš pes - ale to už by jich tam bylo moc, žejo...
Ingastatlatla
22. 07. 2003Ingastatlatla
22. 07. 2003
jo, hezký t*
ještě bys mi mohla říct, jak dát odkaz na své dílo...vidím, že to umíš ;o)
život je někdy fakt pes, ale vezmi si, že některý zvířata jsou an tom někdy hůř než Ti psi :-)
*
Witvh: Haf! Haf!....mňo. ..tedy....Hav! Hav! - štěkám na pozdrav. Jó a až mě pustěj, tak tě rafnu:-))
Píše...*t
RadeX: no zas tak úplně všichni asi ne... ale však já toho dotyčnýho najdu! :o))
hodně štěstí v hledání a díky :o)
Vidím, že u Tebe je na prvním místě asi vždy myšlenka. A nikoliv jen tak ledajaká. To je dobře. Za mnohé myšlenky bych se klidně také postavil. Dílo pak není jen takovou prázdnou slupkou. *
chci
a víru neztrácím
stále však,
bohužel,
narážím .
život není pes, život JE.
Litochowitz
11. 06. 2002
Litochowitz: konečně spřízněná duše, co z toho vyčetla, to co měla... díky a nedej se :o)
Litochowitz
11. 06. 2002
tak to nevim, zda ti mám gratulovat nebo tě litovat, ale ono je to asi beztak jedno :o))
píšeš fajn :o) DarkMind to už povedal, tvoj pes nepohryzie, keď s ním budeš zaobchádzať dobre :o) koniec koncov, môžeš mať aj koňa, a pohryzie ťa cudzí pes, nejde so všetkými byť zadobre :o)
Jarodějka: :o)) myslím, že někdy pohryže ať děláš co děláš... důležitý je pak se z toho umět vylízat... a ten kůň - beru ho jako ztělesnění upřímnosti, která je podle mě jedna z nejdůležitějších vlastností ...
Witch - uprimnost je pouze pro ty, kterou unesou brime sve i tech druhych, uprimnost je klenot drahoceny, ktery poskrabe sklicka sklenenych bryli, uprimnost nezadej po tech, kteri neunesou ani uprimny pohlad sami pred sebou, nemohou Ti ji dat... Uprimnost je strach ditete i chut spocinout v objeti, uprimnost je cit muze a touhy napeti, uprimnost je slabost starcu a tech, kteri nevedi, uprimnost umi byt i bezradna a kruta. A presto ji budes cenit stale tak vysoko, nadevse?
S: stoprocentně ano! neřekla jsem, že nadevše... řekla jsem jedna z nejdůležitějších... není nadevše, ale znamená pro mě hodně
raděj strpím všechna ta úskalí co s sebou přináší, než abych si nechala lhát do očí nebo sama lhala, jen proto, že je to pohodlnější.. (beru, že někdy se lhát musí...)
:))
Život je pes, jak hovoríš
a každý musí niesť svoj kríž
keď toho psa však pohladíš
tak nekusne Ťa, to si píš.
:)
Len hľadaj ďalej, hľadanie je dôležité...
Když kožich není na leden
a v bídě né vždy zajásám
těší mě vždy aspoň jeden
teším se hlavně i já sám
:o]