Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePár minut navíc
Autor
PavelK
docela hladké
je topůrko sekyrky –
prý voním dřevem
poslední kousky
vánočního cukroví –
pár minut navíc
20 názorů
Pavle, házím ti na hlavu ranec setsakramentsky napěchovaný chválou. Obzvlášť ten první kousek je eňoňuňo. :-)
Ráno ne sladké
fuj, zavlály trenýrky
Hrad zazněl řevem
Zas kroutí zadkem
skvostné tělo servírky
vídává denně
Sněd čtyři kousky
co? pralinky rumový
chlapci je nanic
Oba texty plné, daleko přesahující napsaná slova. Děkuji za radost z nalézání.
Text si v sobě uzavírá čtenář sám...záleží, co vidí, co si přeje uvidět:) V tom vnímám kouzlo a nejen tohoto textu. Invence je sice důležitá, ale asi nejvíc pro autora, pro mě je hlavní to, co je napsáno. Ale to víme oba a děkuji za pragmatický střípek ze Tvé textařské dílny. Zdravííím!
Atkij: láskyplný moment...
:-)
přiznám se, že realita byla prostší, stál jsem na dvoře, kolem šli známí, šel jsem za nimi k brance, říkali, že voním dřevem. Celý den jsem s ním pracoval, palicí,klíny, sekerou. Ta vůně do mě nasákla. Senrjú vniklo až o několik dnů později při pohledu na vyhlazené topůrko sekyrky.
Díky moc.
Vracím se po několikáté, to první je opravdu mimořádně vydařený text, Pavle. Vynikající.
Obe dobré, prvé až výnimočné, nespomínam si na nejaké podobné.
obe veľmi pekné, i ked sa v tomto type poézie nevyznám, tieto sú mi veľmi blízke...
Stojím v pilinách s pilou v ruce a dřevo krásně voní.
V prvním textu je úplně všechno... tak krásně nedořečené...parádní přesahy, evokující mnohé... Přitom si ten láskyplný moment dokážu lehce představit.
Přirozeně vystavěný text, neobvykle, překvapivě.
Druhé zatím zpracovávám...