Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční můry / Nightmares
Autor
Kamamura
Často mě hýčká představa,
že jsem literární postava.
Dírou ve zdi lezu lidem do snů,
o Vánocích lidi pozoruji,
jak s dětmi zdobí sosnu.
Pak tisíc let ve své sluji
žužlám cizí krosnu,
Vemte si Hercegovinu,
ale já chci Bosnu!
Když pak ze snů šílených
procitám ve své posteli,
modlím se k Meči jako mnich,
co od těch muk mě oddělí!
20 názorů
Dobrý!
S tou sosnou jsem si vzpomněl na jednu mou prastarou čundráckou:
Pod staletou sosnou
objímám se s krosnou
udělám ji šťastnou
...
pozoruje jak lidé zdobí vánoční sosnu. A navíc
Když pak ze snů šílených
procitám ve své posteli,
modlím se k Meči jako mnich,
co od těch muk mě oddělí!
dobrý*
Pobavilo!
I když teda -Pane Kolego- Benetka má zcela jiné nočné more... More!
BTW: Když čtu o bosně Hercegovině vždy mi naskočí:
https://www.youtube.com/watch?v=6QNscOH1Grs&ab_channel=RayLennox
no je to překlad s deeplu s mou úpravou, takže víš jak. ale v souls světě je plno šílenců co mluví nesmysly, takže ono to tam nějak zapadá. doby kdy jsem kontroloval každý slovo za slovem z překladače jsou už dávno pryč a vážně bych se k tomu nechtěl vracet, bylo extrémě pracný ;)
je to demake, respektive remix první lokace, tedy centralního Yarnamu, doporučuju si zahrát, lokace nejsou přesně zkopírovany z originál Bloodbornu, ale lehce je pozměnují, plus je tam i nová lokace a celý to udělala jedna slečna. no, jak ty razíš že ženy patří leda do kuchyně, že nebyly žádné valkýry, nebo královny jako Marie Terezie, nebo Kateřina II. Veliká, tak vyjímky existují ;D:D
"Dost se ti třese bota?!"
Jsem tedy rád, že nejsem odkázán na české překlady her, protože tenhle úryvek působí dost strašně.
No jasně, že kecáš! ;-D To si radši zahraju tu verzi na PS4, než tuhle pixlovatou polívčičku.
Kecáš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kamamuro, Bloodborne vyšel konečně i na PC ;))
"Jsi lovec? A cizinec? To je ale průšvih, do kterého ses zapletl. A dnes v noci, ze všech nocí.
Připrav se na nejhorší. Už tu nejsou žádní lidé. Všichni jsou teď jenom bestie, co mají hlad po mase.
Ještě se tu zdržuješ? Co se děje? Lovec, kterého znervózňuje pár bestií? Heh heh... Na tom nezáleží.
Bez strachu v srdci se jen málo lišíme od samotných šelem.
Co tady ještě děláš? Dost se ti třese bota. Lovec musí lovit."
Silent Hill je podle mě (je asi tisíc interpretací, co tím vším autoři vlastně měli na mysli, podobně jako u Dark Souls) nejen místo, ale především stav mysli, do kterého je snadné se dostat, ale je extrémně obtížné ho opustit. Je to pochopitelně naprosto příšerné místo, a snad žádný z jeho obyvatel není šťastný. Nepamatuji se, že by ve všech těch dílech byla opravdu veselá postava.
je otázkou jestli bychom vážně chtěli být herci ve svých snech, Silent Hill se mi zdá jako poměrně nepříznivé místo k pobytu ;)
Úplně přesně takhle.
Urval jsem už hodně trubek, ale takovou díru jsem si ještě nevyrobil. Jó, ta plyšová hračka u sousedky, na to jsem zapomněl. Jak vypadá ?
To se děje tak, že dírou ve zdi pozoruješ plyšovou hračku své sousedky, když tu se najednou ozve strašná rána. Běžíš se podívat do koupelny, a co nevidíš - vedle umyvadla zeje ve zdi obrovská díra. Urveš trubku, která z části blokuje její ústí, a strčíš si jí do inventáře, protože tě napadne, že by se mohla hodit, až budeš s mrákotnými příšerami zápasit o holý život. Zíráš do díry, a zdá se ti, že na druhé straně není tma, ale svělo. Kam asi ten tunel může vést? Puzen zvědavostí se vsoukáš dovnitř, a jako krtek se píď po pídi suneš dopředu...
Úplně přesně takhle velká.