Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePouta Růže
Autor
Viol
Labyrinty
V blízkosti daru,
život nezaniká, ale roste,
nevím, zda se mi tvá blízkost zdá,
jsem tady růžová vzešlá ze Slunce.
Můžu rytíři cestu ti ukázat,
jít po ní s tebou za ním.
Modrou oblohu
ukáže nám svět
a cesta životními labyrinty
se nám otevře.
Jsi-li obdarován,
važ si daru jako truhly s klenoty,
važ i toho, kdo ti jej dal.
Tajuplný svět odkrývá se nám,
slunce zdobí labyrinty.
3 názory
Dárce je neviditelný, nevědomý. Je ve vás a vy ho hledáte a nevíte o tom. Ale podvědomí vás vede tak, aby z nevědomého učinilo vědomé a tím by život získal vizi k tomu neviditelnému. Vědomí vás samo vede k sobě a dává vám otázky. Ptáte se proč a v knize najdete odpověď. Mé dílo vzniká samo. V té knize píši prosbu Matky Země, aby ji lidé vyslyšeli. Je to velké pouto, jímž jste vědomím připoután k Zemi, s níž se setkváte, jako s krví. "Važte si sebe, jako své země." - píši v knize. Dárce je vloha, která je vám dána a díky níž poznáváte svět. Objevujete labyrint světa a prozíráte díky písmu Růže k Vesmíru. Je vám znám vlastní i vnější časoprostor. "Napsal sám život s touhou po vyslyšení." A když budete slyšet, splní se vám přání. Kniha Pouta Růže dává lidem návod na šťastný život v ní a současně prosbu, aby nebyla ničena, ale následováná. Sdělení, že ničením Země, ničí lidé sami sebe. Možná je to dáno klinickou smrtí, kterou jsem přežila.
Dnes, kdy už opravdu není nikomu nic svaté, je zvláštní už to, že vůbec někdo někoho vyzývá, aby si něčeho vážil. Tip.
Radovan Jiří Voříšek
17. 02. 2022Cítím jasný apel, dílo má hlavu a patu, jakousi vzletnost i prostor pro zkoumání - o jaké jde dary, kdo je dárcem