Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrdcohra / Cardiocommanding
Autor
Kamamura
Dokud se ne- a nepoučíš,
tak srdci prostě neporučíš!
12 názorů
Nojo, to zažil každý mnohokrát (my starší už se ani nedopočítáme ;-) no ale hele, tak se proměň v něco rychlejšího a obratnějšího - je jasné, že dobráckému obru Hrombácovi se poryv jarního povětří bude mozolnatou pěstí schopnou lámat skály chytat obtížně, a výsledkem bude pochopitelná frustrace.
Na druhou stranu větrník německé firmy FrauSchukkenJäger promění i čerstvé jarní povětří v energii pro deset spokojených düsseldorfských domácností, a zbyde i pro elektromobil obézního berlínského bankéře Goldberga! ;-)
Do not try harder, try smarter! ;-)
Ale tím chci pouze konstatovat nahý fakt, nikoli dehonestovat její vznešenost a kouzlo. Její kouzlo je prostě vysoko...snadno se podléhá...a její vina je nulová.
No jo, ona vždy něco řekne a považuje to za hotovou věc. No a co, že jsi se blbečku zamiloval? Tvůj problém! Kdo se tě o to prosil! No a co, že jsme se potají boskali...to bylo jen takové ...z legrace? Aha, já začala... no a co? Ty si nějak poradíš. Aha, my si rozumíme...no neva, prostě zabudni...jdem dalej!
F.R.M.C. - vím, že se opakuju, ale jak já ti závidím! Mě když povstane, tak publikuje mé lékařské konsílium nejméně deset originálních pejprů! ;-)
Direkt do živého. Má slovenská múza povstala a zase jí mám plnou hlavu...srdce! To ono za to může! Vyrvu si ho a bude to, cha! A budu fungovat i bez něho, tak! To mu to nandám! Chachachacha!
Jak které představy, asi. Já si představím mrchu, jen když na ní mám náladu! ;-)
annnie - já poroučet neumím, a nikdy jsem neuměl, takže to řeším zatím tak, že se snažím o domluvu a hledání kompromisů ;-) Například ano, můžeme si dát čokoládu, ale jen tři gramy (chuť je stejná jako u půlkilové tabule!). A co se ženských týče... ty, které si dokážu představit, bývají často zábavnější než ty, co se dají na mém levelu potkat. ;-)