Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo zvaní
28. 05. 2002
23
0
2682
Autor
Elyanne
Polibkem smýt chci tíhu dálky,
rozevlát vlasy v polštáře.
Doteků nalít jen dva šálky.
...vlastními spoutat pouta řek...
Obejmout Tě svým "mám Tě ráda",
klíč zlomit v zámku u dveří
a prát se, hladit, svádět, hádat!
...a cítit, ctít a uvěřit...
Vystoupat na Tvých křídlech vzhůru
a klesnout s tebou do peřin
a potom? Zahrát overturu...
Čekám Tě... Pojď... Jsi zván v můj...
Stín, no jasné ;) (A zkus mi říct, že se mýlím, xixi)
je to moc pěkné, líbí se mi sevřenost formy, která přesto umožňije, aby to hezky teklo... ;o)
Pěkné, díky
m.
Astalavista
03. 06. 2002
Ač pořád o lásce a podobně znějcí, zrovna tahle jedna mi sedla ... možná je to tou průhledností ... hmmm tip ... když to srovnám s všeobecnou písmáckou většinou :-) měj se.
Průhledné? ČIRÉ!!! A to je přece rozdíl!
Právě dělení jednořádkovými vsuvkami báseň povyšuje z „prosté výpovědi lásky“ na jasně TiPové dílko. Sladké, něžné, otevřené a přitom poetické. Jednořádkové vsuvky přitom vyvolávají asociace, které jsou podmíněny právěě tím „klasickým“ textem.
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Za ten zapomenutý tip se omlouvám. Už jsem to napravil.
A mnoho štěstí, Ely.
Ale já zvlášť, Aki. No, léta na to mám a na VŠ učím také, i když nejsem profesor. (To bych vlastně zapomínal deštníky, že?)
asi je to na mě moc průhledné, asi jako příliš průhledná noční košile... nějak to ztrácí tajemno :)
hezoučký :o)* (koukám, že Albiho tip tě přece jen nakonec minul... :o))) můj ne... :o)
" ked chces ziskat slobodu, stacia ti na to moje perute"-citat..alebo parafraza???
basen sa mi...no ale psst! t*
Gastarbajtr
29. 05. 2002Petr_Palkowski
29. 05. 2002
hmm...z lásky, to se pozná:) Co asi dělám já poslední týden:) ehm, co je myšleno tím - spoutat pouta řek?