Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNechutné senrjú
Autor
PavelK
přinesli packu
podívej to je z ferdy –
zvrací oběd
senrjú pro písmák –
než jsem sladil formu
praskly mi párky
je ráno, jdu spát –
dva vořeši z kuchyně
zírají
24 názorů
Zeanddrich E.
10. 04. 2022Hlavně druhá :)
(tu třetí bych (asi) bez toho komentáře nepochopil..)
Myslím že umělci, básník, stejně jako malíř, musejí vědět, kdy je dílo hotové a kdy mají končit s jeho vylepšováním. Já si často v kuchyni položím na stůl rozevřený sešit s básní, kterou právě "piluji", škrtám a přepisuji a občas nejen spálím rýži sehnutá nad sešitem, ale pokazím i básničku.
U té první se mi zjevila nedávno vyluštěná křížovka:
"Tati, já bych chtěla k Vánocům pejska."
"Nevymejšlej kraviny, bude normálně kapr jako vždycky."
:)
Alenakar: Je to takový situační humor, kdy na jedné straně usiluji o ucelenou formu a na druhé straně o ni přicházím.
Dík.
PS: k čemu bys přirovnala připálenou rýži co se psaní básní týče?
Mně se nejvíc líbí to prostřední. Taky píšu při vaření a občas připálím rýži. Tip.
Jo no je to tak - člověk sežere na co příjde. A když to zajde až do krajnosti tak i sebe navzájem...
annnie: plůtek tam je, zachutnaly jim sněženky, už je nic nezastaví. Maj zaražený vycházky. Uvidíme časem.
Písmácká senrjú
než jsem dočetl třetí
ruply mi nervy
(Jen pokus o humor, nic tím nenaznačuji. mrk)
Evženie Brambůrková
12. 03. 2022Hlad nezná jiná řešení.
Přípustné to samozřejmě je, myslela jsem to jako oslavu jeho mučednický smrti...
Situace s tvýma slepicema mě mrzí. Co plůtek kolem kytiček???
Thea v tramvaji: Ono přinést dítěti packu ze zvířete které si oblíbilo, s tím, že ho mělo k obědu je kruté a opravdu se to stalo. Děkuji za celkový komentář.
Gora: Nemám s tím žádné ambice, zůstalo to v šuplíku, nakonec jsem to sem dal.
Dík.
annnie: Dík aničko. Viděl jsem různé zápisy básní a myslím, že i vše malými písmeny je přípustné. Navíc ferdu s velkým F by někdo mohl vnímat jako kanibalismus. Chtěl jsem Ti napsat, že každý večer dávám vycházky slepicím, ale daly se do manželčiných kytek, maj po vycházkách.
První je naprosto přesné moje dětství. Děda choval 200králíků a já si čas od času některého z nich oblíbila. Ach jo... no prostě vesnice.
Dvojka je dobře vtipná :) A vlastně i ta trojka. Takový situační humor.
Zbora zírá, já zírám,ty ses totálně zbláznil. Minimálně od ty doby, co tě udělali redaktorem
Uf... Přimlouvala bych se za velké F pro Ferdu. Připomnělo mi to jednu ještě tvrdší vzpomínku jednoho mýho kamaráda. Jdu ji napsat, ať se jí zbavím.
Jsem sice vegetariánka (a pár let kdysi veganka), ale koukám na to tak, že pořád je lepší, když má to zvíře aspoň pěknej život předtím, než ho zabijeme. Nicméně nedělám si iluze, že každé doma chované prase, koza, kráva, ... mají pěkný život...
Všechny tři se mi líběj, každá jinak, ale vlastně je mezi nima zajímavej vztah. Tip a.