Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvousvětí/Dva světy/Jeden a Cizí
Autor
Yanari
Dva světy
vedle sebe
spolu
Jen nemnozí
prostupují zrcadly
Jen nemnozí
spatřili tajemství
Křehká šeptání duchů
15 názorů
Snažím se být myšlenkově mobilní. Zákopová válka s nepohyblivými armádami mě nebaví.
Já zrcadly prostupuji běžně. Jsem přece Alenka v krajině za zrcadlem. Tip.
Čím starší jazyk, tím větší šance, že jeho potenciál k magii bude vyšší, takže to s tím africkým jazykem dává smysl, čeština je rekonstruovaná Palackým a spol., některá slova se změnila natolik, že změnila úplně význam, dost by češtině pomohlo, kdyby čerpala ze slovanských jazyků
Odpoutaný Prométheus
17. 03. 2022Yanari - vidíš, abych se mohl učit tajemný a vysoce magický jazyk Twi z hlubin černé Afriky, musím umět anglicky. V češtině podle mě neexistuje žádná učebnice.... jistě víš, kam mířím. ;-)
Odpoutaný Prométheus
17. 03. 2022Joj, představil jsem si, jaké musí být takové pohlazení pirátským hákem! ;-)
Nsateaa nyinaa nnyɛ pɛ! ( Not all the fingers are the same! )
To můžeš, ale do toho díla jsi to podle mne nedostala. Co já o tom vím? Měl jsem nějaké předtuchy, měl jsem nějaké jasnovidné sny. Rozum na vše nestačí, to je tak všechno co o tom dokážu říct.
A co ty Pavle o tom víš? Vidíš duchy? Nebo umíš cestovat do země za zrcadlem?
Až umřu, pošeptám ti do ouška jaké to tam je, ano? :))
Právě ten druhý svět tomu chybí. Něco nedořečené, něco mezi řádky, něco co nelze zcela postihnout slovy...
Odpoutaný Prométheus
14. 03. 2022Ahahaha.... now we are talking, my friend!