Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejsi levandule zlomená touhou
Autor
Biskup z Bath a Wells
mhouříš oči
před rozpáleným
planetárním hrncem
jsi levandule
zlomená touhou
cítit sama sebe
jeptišky v květináčích
tě lákají
do svých pavučin
nehybně se batolíš
směrem k lásce
za oblohou z krajkoví
14 názorů
Biskup z Bath a Wells
29. 03. 2022nevím , jak to mají levandule..?! ;-)
Biskup z Bath a Wells
28. 03. 2022.. že by až tak velký záběr... _ :-)
Biskup z Bath a Wells
28. 03. 2022tak nějaká ta vata k tomu patří... ;-)
Biskup z Bath a Wells
28. 03. 2022... tak protimluv podle mě do básně patří, jinak díky za koment
Odpoutaný Prométheus
27. 03. 2022Gora - no shit, Sherlock!
Kdy už skončí tenhle příšerný móres pitvat cizí básně jako mrtvoly dobytčat na jatkách?
Dobrá práce, Biskupe! Poznal jsem se v tom, což znamená, že začínáš mít záběr vskutku Vieweghovský!
nehybně se batolíš je protimluv, jinak až na krajkoví /dost používaný obrat/ se mi báseň zamlouvá originálními obrazy...
Pokud se má opravdu, ale opravdu, rád, pak je mu publikum ukradené. Pokud ale má raději potlesk než sebe sama, bude si hledat nové publikum a zkoušet novou hru. Svět je ostatně plný divadel.
Biskup z Bath a Wells
25. 03. 2022spojení narcis a Klaus je už ikonické...
a jak se cítí narcis bez publika? asi blbě... aby se nakonec ze žalu neutopil...
Je krásné být narcisem, pokud máme v patách dav obdivovatelů. Třeba Madonna nebo Václav Klaus o tom vědí své. Horší to ale mají narcisové, kterých si nikdo nevšímá. Taková nehoráznost nevšímat si jich! JICH !!
Biskup z Bath a Wells
25. 03. 2022Díky, takový narcis... ale je to levandule. ;-)
Levandule zlomená touhou cítit sebe sama... Krásně egocentrické.
Paradox "svůdných" jeptišek je rovněž hezky provokativní. První a čtvrtá sloka by možná měly vyříznout trochu hlubší zářez do čtenářova vědomí.
Tip.