Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senakládá jen kolik uvezem
Autor
qíčala
sbírá se na lepší
mrazu jen po kotník
paráda ponožek
s péřovkou bigotní
upnutí - neskoč mu lep – šik!
holý kříž, ó bože
modro tak modro že
naostro jaro tni
kdo čekáš malé pšík
nevšim sis nálože
21 názorů
Kočko :) dejž ti to jaro vrátí! ... úroky pošle po Zmrzlých:)
Evženie, díky:)
Břízo, trochu jsem se zapýřila ... rajče v plamenech :D děkujuuu
Evženie Brambůrková
20. 04. 2022Vydařené.
(Večer se mi líbí úplně stejně jako ráno a jako včera, jedině že by snad ten zeleno-růžový čaj měl jakési zkreslující oučinky?)
V neznabožském hubertusu
nechovám se hrubě, pusu
pošlu jaru od rtů paží,
až se bude více snažit.
jupííí, prošla! Já už peří dupu na dno skříně - a letííím, si pro rýmu.
Hele, ranním okem, po hrnku zeleného - už ji nevidím tak růžově, ale couž, když líp to nejde ... děkuju, svilušče, jsi káravě milé
Ranní závěr (to jsem obvykle nejpřísnější, ale i tak): Malinké pšík jednou také vyroste a bude z něho ohromnej pšík. Nálož alergenů. A peří se snášet nepřestává. Tyhlety dubny.
Luzz, díky za benevolentní návrat - já už tu poslední dobou produkuju jen ostudu :D tak jakékoli upozornění na nepřístojnost beru - a zamýšlím se. Bo čtenář je konzument a já se snažím maximálně stravitelně ... ale zkus to, když máš jen tuhý rým a v hlavě pšík :D A cením si ... povolení posílat hromadná avíza hřeje víc než výběr! Kecám :))) ale ne zas až tak.
... ! je to pravda :) nebo je to asi jedno ... bo líp to nedám :D dík za podporu, Goro, když nás bude víc, třeba to protlačíme do pravidel! - a nebo to aspoň nebude tolik vypadat jako průšvih :D
ne, mně nevadí, že to tam máš jako střední rod, jen mě to napadlo... klidně může být, zvlášť když je to pšík opravdu malé, malinké... zapadne to tam hezky.
(s tou marností... o to, kdo je marnější, se s tebou hádat určitě nebudu... protože bych nakonec ještě... vyhrála!)
(jinak avíza mi klidně posílejte, od vás neva)
Svěží jarní mini i s omrzlými kotníky, law. Bigotní péřovka je senzační...
U nás se říká: pšík a myslí se pšíknutí...
:D dlažební ... přesně na střed tabulky! Citoslovce zvuku - některé básně na skle nekončí ... budu dělat, že nevím, kdo to napsal
:)) rozesmálas, sviluško, jo, moje poezie je plná násilných úhlů pohledu - a čeština pak pláče :/ :D
Nebo to autorka dokonce promyslela až tak? Citoslovce, neutrum?
Interjekce, femininum. Výkřik, maskulinum. To když se nálože obzvlášť maskují.
Asi ano Luzz :) možná by mužský rod dával víc smysl ... jsem marná, jsem marná, jsem marná :D ale zkusit jsem to musela!
Jaro je jeden velký ... - a nebo ne :) záleží, jak to obejmeš :) ... jsem marná, jsem marná, jsem marná
U citoslovcí je to určo volitelné. Pravda, poslední verš je takový dlažební.
Schválně nepošlu avízo, ptže law bude stejně odpovídat. / Jsou to jistá písmenka, vykračují si svěže, nezvrtnou si ani kotník.
vtipný, minimalisický... malé pšík... dobrý (jen mě napadá, čistě teoreticky - není pšík spíš mužského rodu?)
a poslední verš - ve vztahu k jaru lze vnímat... no jakkoliv. jarní průsery, no.
:)) miluju ty péřovky, co z nich kouká bederní tetování ... to si hned uvážu na ušance druhej uzel :D Ale jaro hřeje - až na kost:) Moc díky, žes napsala, nejsem si jistá už ani jedním svým písmenkem
To je úplně senzační. Hlavně bigotní péřovka i zipáž. Nebo že by šlo o vypasovaný střih? Holý kříž! Ještě žes to zapsala, smích až za omrzliny uší.