Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepo koncertě
Autor
atkij
po koncertě –
u krajnice bubeník
hledá šlapku
před semafory –
ten hezoun přechází
v rytmu mých beatů
18 názorů
Theo, pro mě to bylo bonusové dění, takže dvojitá spokojenost. Na jedné FB skupině jsem měla od jedné čtenářky nápaditý komentář + ilustrační obrázek bubenické štětky;)) Ta ceština! Nabízí možností!
Jituš tady se dějou věci mezi nebem a zemí! Taky na to koukám jako puk, pro dvakrát :)
Thea v tramvaji
24. 04. 2022Jituš tak jsem se poradila doma a prý je to ten pedál na bubny. Takže jsem byla blízko :) Já tu terminologii neznám!
Dej pokoj, čerte
do pekla – já, úderník?
neblbneš kapku?
Vliv nemá “sorry”
ztráta klidu ve stáří
dusí ho MeToo
Myslím, že jsem obě již četl. První je založené na dvojsmyslu a nemá chybu, dokonce v něm vidím, jednu kultovní postavu českého bigbeatu. Nebyla v druhém červená? Ta varianta se mi líbila víc, byla lehce provokativní.
Pěkný.
Thea v tramvaji
21. 04. 2022Jituš tak jsem se poradila doma a prý je to ten pedál na bubny. Takže jsem byla blízko :) Já tu terminologii neznám!
Radovan Jiří Voříšek
20. 04. 2022Gora: že jo
Radovan Jiří Voříšek
20. 04. 2022špičkové!!! první atakuje laťku geniality
Theo, chápu, že jsi hudebnice...každopádně je terminologie v pořádku... a druhé je předělávka, to ano. Díky za čtení.
K. pásku, díky též.
Thea v tramvaji
20. 04. 2022Co to tam ten bubeník hledá? Myslíš šlapák? Nebo co si pod tím představit? Zase jsem natvrdlá, vidím tam jen ten význam s karkulkou - lehkou dívčinou. A nebo tam hledá vnitřek boty - šlapku z boty :)))
Dvojka je fajn! Nebyla už tu dříve?