Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKino
Autor
Savage Flame
Dnes jsem měl náladu podívat se na nějakou akční scénu.
Jenže do kina jsem byl liný dojít.
Chvilku jsem přemýšlel,
pak jsem sundal stopku z křižovatky u náměstí,
posadil jsem se na lavičku, opřel jsem se a čekal...
9 názorů
No, pane jo! Snad to nebyla moc velká tragédie ta podívaná na silniční havárie!
Savage Flame
11. 05. 2022K3... Taky stavím, tak jsme aspoň dva... ;) S.F.
Ale no tak blacksabath a Kočkodan... Ty nejblbější nápady páchám jen v mysli, nebo na papíře... Na mou blbost ještě nikdo nezemřel... To ovšem neznamená, že si z toho nebudu dělat srandu...;) S.F.
Někdy mám pocit že na stopkách zastavím už jenom já. Takže bych je klidně sundal všechny. Pravidlo pravé ruky je to nejjednodušší a nejůčinnější co může být:).
Jak napsal Kočkodan:-)))))
Tak teď sundej i kalhoty – za takovéto počínání dostaneš pětadvacet na zadek… nedělej scény, můžeš si za to sám… ;-)
To by byl nejspíš pořádný horror. Většina řidičů neví, co je přednost zprava.
Když vidím, v kolik hodin jsi včera zveřejnil tuto blbůstku, je mi jasné, proč došlo k té akční scéně dnes ráno... (pro ostatní čtenáře : odkaz na kritiku S.F. zde)
Já byla v neděli v kině po dvou letech a ještě teď jsem plná nadšení, strašně moc se mi to líbilo! Doktor Strange2 ve 3D! Pro mne úplně dokonalá a pěkně zamotaná akční scifárna nabitá efekty a parodující horrory... A spousta přemýšlení o paralelních možnostech... Doporučuji :0)
PS: Doufám, že tvůj nápad s akční scénou nikoho neinspiruje, aby ho proměnil v realitu...