Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe půlnoc a trochu víc
Autor
Aru
Z cukříku uvař mi
kapku jedu
a trochu blouznění,
než přiženou se noční můry.
Bude to dlouhý,
to mi věř,
každej chce podělaný štěstí,
ale na dně jsou střepy
a krev.
Bude to dlouhý,
stíny už se smějí
a horská dráha se otevírá,
je půlnoc.
17 názorů
no přesně, čím je člověk pověrčivější, tím víc ho ty pověry mlátí po hlavě, to není důkaz :D
díky ;)
Moc pěkné
Pátek třináctého, je asi tak nešťastný, jak sami chceme. Včera jsem pořádal ten básnický večírek a myslím, že se velmi povedl, takže pro mě ta 13 neplatí
vo čem to mluvíš? :D
venku svítí sluníčko, koukám na film a nějakej ten sérial, super pracovní den :D:D
- dneska mám vysloveně komediální náladu, ale inspirace na jazyk, to ne :D
ahoooooj iví, díky ;)
blacksabbath
13. 05. 2022nojo...pátek třináctýho
Alegno, určitě, myslím že jsi na to kápla, onoho hudebního podkresu jsem si všim až jaksi dodatečně ;)
původně to měl být jen komentář, ale přišlo mi to tak dobrý (jakože na MIMO), že se to úplně osamostatnilo
díky ti :)
psaný to bylo ale na přelomu ze středy na čtvrtek, až při vlákádání jsem si všim toho pátku a přišlo mi, že by to líp sedlo, vzhledem k tomu co se kolem 13. točí, prolog je pak psaní do budoucnosti, u vědomí, že to bude jednou mlhavou minulostí ;)
to zní dobře :)
Nevím přesně proč, ale dovedla bych si to představit jako šanson, trochu ponurý, asi na nálada, kterou tam silně vnímám.
Aru,
dvě noční básně - ta tvá a ta Biskupova tak krátce po sobě jsou zajímavou náhodou.
Mně to připomíná textík
...je skoro půlnoc a z kostela zvon mi noc připomíná,
půjdu se mejt, pak pozhasínám - co bude dál ?
no ano, čtvrtek 12. by to byla náhoda, pátek 13., temné vlivy černého datumu :))
Tady v knihovně jim vypadl knihovnický systém, jejich intranet nebo co to je. Samozřejmě to přičítají pátku třináctého... Faktem ale je, že jim to kiksne nejméně jednou za měsíc.
není to nic konkrétního, jen pocit a vlastně to nesouvisí s dnešním pátkem. je to jako na houpačce, každý text má svou vlastní náladu.
myslím, že takové věci jako pátek 13. mají nad lidmi takovou moc jakou jim přisuzují.
díky ;)
Proč hned tolik pesimismu? V březnu jsem zakládala dva nové záhony růží a dvě se mi neujaly. Včera jsem si řekla: ale jedna místní zahradnice jezdí nakupovat květiny do Polska a někdy vozí i růže. Koupím u ní dvě nové sazenice a "chcípáčky" vyměním za kraasavce. Ráno jsem byla v zahradnictví a růže z Polska tam opravdu byly, ač to vlastně bylo dost nepraavděpodobné. V pátek třináctého! Tip.
...A hlavu vzhůru!
eeeee, je mi to jednoooo :D
dělám stejný nic v práci, jako doma, kromě psaníííííííííííííííííííííííííííííí :))
ahoooooj Evži a díky ;)
Ty se vysloveně těšíš na pátek.