Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex9x
Autor
Můra73
Úsměv pod vousy -
skrz pavučiny kouká
do svého bunkru.
8 názorů
Zas se podrouší
chycení sliny (vodka)
hanba vožungru!
Maur ji dordousil
Jago nasadil brouka
a je po cukrú…
Thea v tramvaji
15. 05. 2022Taky mi přijde jako velice povedená.
Skvělé, jednoznačně, podařilo se textu dát v tom nejlepším slova smyslu jakoby dvojí smysl, dvě úplně samostatné asociace a přitom obě tvoří jednu, představím li si úsměv pod vousy jako úspěv s trpkým dozněním.
Dá se to samozřejmě vykládat všelijak, tož jsem ráda za komentář, kterej mi umožnil vybrat správnou interpretaci. Pěkné. Tip a.
Text je starší, ladila jsem, dlouho jsem do něj nemohla srozumitelně vetknout posun času. A máš pravdu, bunkr synkovi stavěla manželova maminka na zahradě - bytelná tesařská práce. :) Po synovi ho zdědila dcera, pak synovci, a teď už se do něj snaží vyšplhat neteřinka, právě té synek pomáhal nahoru.
Pokud mě paměť neklame, s tímto motivem jsi již "pracovala", nyní v podobě nostalgicky čitelné. Ano!;)
Bunkrů jsme měli spoustu. Různě v mezích po okolí. Tenhle je asi u vás doma, proto přečkal do dospělosti. Je v tom nostalgie a rozumím ji.