Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak rád bych se stal
Autor
supizmus
Poutníkem na cestách neznačených
mořeplavcem na stojatých sladkých vodách
strážcem majáku uprostřed pouště
rezidentem v městě bez domů a ulic
básníkem slov tiše šeptaných v ústraní
stromem jehož jaro nikdy nekončí
dopisem zapomenutým v náprsní kapse
11 názorů
Některé dopisy je lepší neposlat... Kde jsou ty časy, kdy pošta v sobotu a v neděli nefungovala a milenci měli pauzu v prohlížení dopisních schránek?
Dnes pošleš SMS nebo mail a za pět minut můžeš litovat. Tip.
Evženie Brambůrková
17. 05. 2022To vše se ti podaří, fantazie máš dost.
Čeština je prostě kouzelná. A stačí si jen chvilku hrát se slůvky a je o zábavu postaráno. To stačí přidat či ubrat jedno písmenko...
Můžeš být poutníkem i proutníkem.
Můžeš být rezidentem i prezidentem.
A taky můžeš být romem jehož jaro nikdy nekončí... :D
Húúú ... smrt v plamenech vlastní upřímnosti člověku svědčí... báječně otvírá póry, zavřené dveře, obzory, i nové možnosti.... húúúú...
Zní to pěkně poeticky, ale já bych rozhodně nechtěla být ničím z toho :)
Jak rád bych ti dílko pochválil…
Klídek supíku, to byl jen pokus o humor. Zamlouvá se mi hodne. Teda tvoje dílko. Pokud bych mel vypíchnout nejaký vers jako svého favorita, tak by se vítezem stal onen moreplavecký. Ale konkurence je silná.
lenže ich nešepká tiše v ústraní, ale píše na písmák, Gora :) vo vo tom to je :)