Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo kameni...
Autor
Gora
májový liják –
z dlažební kostky rázem
pítko pro kosa
hrobový sloupek
v loňském listí – dnes svítí
konvalinkami
21 názorů
Evženie Brambůrková
02. 06. 2022Hezké momentky.
Karle, ten kámen jsme našli u nás, jak píšu v komentářích... a konvalinky ho jednou v roce rozsvítí, dík!
Phil, jako ty fotit neumím... tyhle konvalinky jsou tu minimálně 50 roků, možná, že ještě za sudetských obyvatel je kdosi zasadil, i ten kámen je z dob (po)válečných... díky.
Jitko, děkuju... nutkání fotit u nás na předzahrádce bylo příliš velké, než abych odolala... jsem ráda, že nacházíš...
Taky jsem si je fotila, nejraději mám ranní a večerní slunce, když prosvítí květy a pak taky déšť... :o)
Časem vymělčená dlažební kostka v kontrastu s živým, nabízející životně důležité, mi přijde jako krásný vizuální i dějový zážitek.
U druhého bych si klidně odpustila fotku. Řekla bych, že čtenáři text zbytečně usnadňuje. A nutí zkoušet jiné variace, přičemž to nemusí být na škodu.
Jani, děkuji, foto je ode mne z předzahrádky - náhrobní kámen měli původní obyvatelé pod králíkárnou... díky.
Irenko, moc hezké jsou obě haiku, vyvolají živou představu :-))), TIP. Ivi přidala pěknou fotku :-)))
Pěkné texty, jen bych z druhého verše prvního haiku vynechal "je" - je tam pro pochopení zbytečné a kvůli němu zbytečně nesedí forma.