Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmutek
Autor
Silaerob anoroc
Marnému snění došel dech,
plameny žalu na křídlech
vypálí obraz prázdnoty,
zlomený stojan na noty
utiší hudbu, souznění
a přesto nic se nezmění.
Zazvoní slzy o dlaně,
myšlenky letí přes pláně,
přes vypálenou pustou zem
která je naším obrazem
a pak se navždy zastaví
o hvězdu spadlou do trávy.
16 názorů
líbí se mi ... plameny žalu na křídlech
vypálí obraz prázdnoty ... dobře plné místo :)
Moc krásně použitá velká slova. Ta hvězda v trávě, kde skončil let její i let myšlenek, ta je na tom nejlepší! Vzbuzuje ve mne představu přání, která posíláme padajícím hvězdám a velký otazník, zda je splněno (a tím končí smutné myšlenky), nebo spadla nadarmo (a tím končí myšlenky s nadějí)...
že by corona borealis byl další kakamurův alter? jinak si jaksi nedokážu vysvětlit, že by se tak horlivě této naprosto průměrné básně zastával... a taky si nedokážu vysvětlit další milou soukromou zprávu od něj, resp. od jednoho z jeho alterů.
Budem sa opakovať, ale mám totožný názor s Luzz. Tých "silných "slov je tam naozaj veľa, všetky v tom tradičnom postavení / plamene žiaľu, krídla, dlane, slzy, hviezdy / Bavil má trebárs ten stojan na noty, to bola príjemná zmena, a takisto výraz v závere, ako tie myšlienky letia cez pustu zem, ktorá je obrazom...toto napríklad bol pre mňa silný obraz, na ktorom sa dalo pracovať a vyťažiť z neho. Chápem, že pre teba ako autorku text má svoju výpovednú hodnotu, ale mňa hlbšie nepustil, nekomunikoval so mnou- najmä vďaka spracovaniu. Snáď nabudúce.
Silaerob anoroc
05. 06. 2022Obávám se, že mě nezajímáš tolik, abych si tu mně určenou poznámku případně přečetla u Tebe. Krásný den.
Luzz: No jo, plnotu při smutku obvykle neprožívám, ale třeba se do příště polepším.
na tak krátkej text je tam příliš velkých slov... plameny žalu, prázdnota, slzy... dle názvu to má být asi smutné, ale spíš to na mě působí jako hra na smutek.