Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebostoňák
Autor
Dagmaram
tlapy na skle
zamlžené sprchy -
páníčku jsi tam?
ve sprcháči
kapky bubnují o sklo -
rohožka chrápe
25 názorů
Loki, mě se poslední dobou taky nechce psát, jenže nic lepšího neumím :D
život je jedna směšná tragédie ;)
kamamuro, prosím tě, moc tě prosím, zůstaň na té náplavce co nejdýl. třeba do konce svýho života. bude to ta nejlepší a nejobětavější služba, kterou písmáku - a vůbec celýmu literárnímu světu prokážeš.
Utgarde, jako koment ( bez urážky) nic moc, ale jako miniatura excelentní. Publikuj to a máš můj tip. Srdečně zdraví a.
Evženie Brambůrková
15. 06. 2022Taky mi psík dělal předložku u vany, ale párkát jsem na něj šlápla a usoudil, že jinde bude lépe :-)))
black počká si, až si lýtka namažu krémem, a pak je olíže :-)
jinak je to chrochtací, prdící a olizovací mazel :-))
blacksabbath
14. 06. 2022....a když vylezeš - tak ti (taky) olíže nohy?
Philogyny, je to tak. Všechno sedí. Jen to štěkání ze sna u nás není. Max spává s mladší v posteli a starší na něho mlaská, aby přestal chrápat a taky je potřeba ráno pořádně vyvětrat :-))
Radovane, tady ti smrsklí nosíci jsou všichni prima. Buldočci jsou děsně roztomilí. My jsem si vzali takovou sportovnější variantu :-)
To já bych se při tvém výlezu ze sprchy také ani nehnul… nebo spíš hnul až moc… ;-)
Radovan Jiří Voříšek
13. 06. 2022Ten buldoček s delšíma nohama méně robustním tělem, se mi vždycky líbil. A koukám, že i zvyklosti jako můj buldoček, má taky.
Pěkné, ta druhá mě rozesmála. Akorát nevím, zda u sprcháče se tomu říká rohožka, možná ano - my tomu říkáme předložka... Tip a haf a.
náš bostoňák je prostě skvělej.
lehne si před sprchu, usne, a když chci ze sprchy vylézt, odmítá se hnout. Mně je ho líto odstrčit, tak zatáhnu co nejvíc břicho a prolézám škvírou a Max na mě nechápavě hledí, proč ho jako jemně tlačím pryč a co to nacvičuju a prostě se nehne :-) Je to pokaždé stejný!