Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlapci a dívky natřikrát
Autor
Rhodesie
Měl mít rande s pěknou paní.
Chudák chlápek netuše,
jak zákeřnou podlou zbraní
na fotce jsou retuše.
-------------------------------------------------
Vidím venku
smutné oči za branou.
Krásnou Lenku
jiný má už zabranou.
16 názorů
Zeanddrich E.
před rokem... :):)
((..nemyslím, že bych byl nějak přelátavý, ale zrovna Lenka, Žaneta i Katka (ta dokonce vícenásobně :) ) byla jména dívek, kterým někdy patřilo (..asi) nejhlavnější místo v mém srdci... :) ))
APodezDívka
28. 01. 2023Vtipné! Pobavilo! :)
Digitálním fotkám se věřit nedá. Žijeme v době fotoshopů. Tip.
No stačilo kliknout na ten odkaz, který jsem tam dala ;0). Od Jabloně je podle mne nejkrásnější písnička Když v noci sněží ( když v zimě začne sněžit, zpívám si ji pak až do oblevy!). Jo Kulový blesk je bezva film! Když ho seženu, hned si ho pustím :0) Díky za připomenutí!
Díky Nami. Hodně lidí mi píše, že ta poslední je nej, tak asi na tom něco bude. Já bych tipoval spíš první. Díííík!
Lenochode - díky. Vyhledal jsem si ten song, jo je to na ten způsob - neznal jsem ho. Trochu mi připomíná třináctivýměnu v Kulovém blesku...
No to je výborné! Poslední sloka mi připomněla oblíbenou kapelu z mládí Jabloň a píseň Bára miluje Káju :0)