Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepre teba
Autor
8hanka
pre mňa je už neskoro učiť sa jazyky, nejdú mi do hlavy slovíčka, ale zopár už bezpečne viem - nipote, amore mio, ti amo, nonna a ... mi manchi...
(vnuk, láska moja, ľúbim ťa, babka a chýbaš mi)
13 názorů
hezké, milé..
Vnoučata si užiješ víc v klidu a pohodě než děcka. Je to prostě nádherné.
krásne, milé, krehké**"
Jak ti rozumím ..... nikdy jsme si nevystavovali rodinné fotky, ale vnučka je všude :)
máš kúsok z každého z nás, a predsa si jedinečný*
Taky to vidím rozmazaně...:o)
Mám přesně takovou fotku v rámečku na reprobedně.Stačí kdykoli udělat od monitoru vpravo hleď.Anetce jsou na ní dva týdny.
presne tak, Tome...sedím prilepená na monitore a čakám...
práve mi prišla foto maminky s malým na hrudníku, zo spánku sa "usmieva", tá pohoda, spokojnosť, dôvera, láska a neviem čo všetko je jednoducho úžasné...
Je to jak živá voda, že?
Mám ty samé fotky a videa na dvou externích discích.Někdy vnučka žadoní, abych jí ukázal jak vypadala, když byla malá.Legrace, ještě jí nebylo osm.