Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatojánské
Autor
Lenochod
skončil dlouhý den
světélka přemosťují
kouzel plnou noc
14 názorů
Radmila Marie
11. 08. 2022Jan a jeho den jména...
Zeanddrich E.
16. 07. 2022Je to hezké
Leno,
já nevím, jestli tady to haiku ještě mám. Mažu většinu haiku, která napíšu.
Norsko, je to pro vyspělé dospělé, kteří už se smířili a dokáží se znovu radovat a být okouzleni (i přes to všechno). To děti teprve čeká... Ale máš pravdu, že broučkům by se to líbilo ;0)
Aleno, děkuji ti, to hiaku si najdu, je moc hezké, ráda bych ho také otipovala :0)
Leno,
tvé haiku mi připomnělo jedno mé starší dílko. Už si ho přesně nepamatuji, takže jsem jej zrekonstruovala:
Dívám se z mostu -
Nerozeznám světlušky
od odrazu hvězd Tip.
Evženie, Jamardi, děkuji vám za tipy a přeji vám krásnou světluškovou noc :0).
Kočkodane, i tvá pohádková verze mě potěšila, děkuji :0).
Evženie Brambůrková
22. 06. 2022Když svítí, jsou krásní.
Leno, trochu jsem si s tebou, tedy přesněji řečeno s tvým dílkem, pohrál. Vytahání boltců se snad konat nebude. (smajlík)
Oči třeští jen
na slečně ženskost bují
vzrušený je moc
Nechce se jí ven
saň celou věčnost v sluji
výzev prince troc
Dievča z lesa, MilanH a Al Jal Úd, moc vám děkuji za tipy a Alovi obzvlášť říkačku :0)!
Kdo rozsvěcel, kdo to jen rozsvěcel?
Broučci Karafiátovy :)
Prdelky jim září
ať se tváří od léta do září :))
j.f.juliáne, vesuvanko, moc děkuji za tipy :0) !
Už pár dní je chodím v noci vyhlížet a letos se kouzelní broučci opozdili. Ale určitě brzy vylétnou, protože jejich nelétavé nevěsty už na ně čekají a signalizují z trávy a z keříků, posílají světelná milostná psaníčka :0).