Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo už je fakt hodně
Autor
Nami 99
Dneska v poledne bylo unás v rohu v obýváku 90 stupňů.
27 názorů
a pivo ze sedmého schodu?...:-)))))
(PS: u nás na jihu Moravy ve sklepě (v tom našem nejhlubším,..., máme v rodině ještě další asi 2-3..) máme celý rok 11 stupňů ..; -v létě stačí zajít na chvíli, a člověk velmi pookřeje :) (nebo i přímo zkřechne :) ) )
Zeanddrich E.
06. 07. 2022Skvělé :):)
u nás při stěně - 180
náš bytový dom je niečo podobné, ako píše janina6...postavený svojpomocne pod záštitou BD, šetrilo sa, kde sa dalo, hlavne na materiáloch - tenké steny(sediac v najmenšej miestnosti môžem sa zapojiť do debaty u horných aj dolných susedov, len mi je to trápne pri takej háklivej činnosti), so susedou vedľa môžem debatiť po celej dĺžke bytu, máme ich zrkadlovo, deliace steny tenké... nerovnomerné podlahy - hrnce na sporáku nakrivo, o panvici na vysmážanie ani nevravím, musím ju točiť, aby sa rezne smažili rovnomerne...aj rohy v miestnostiach krivé, nedostatkov kopec, no aj tak je to pre mňa oáza pokoja a bezpečia( aj keď posledné mesiace sa rekonštruovalo u jedných susedov, potom u druhých, zmena majiteľov chcela zmenu aj v byte, náš je snáď jediný v pôvodnom stave...ale má dušu, na lehátku na balkóne pod gýčovými LED svetielkami sa dá dlho do noci premýšľať, ako je (mi) dobre napriek všetkému:)
Alegna -
to už by teď nefungovalo. Za prvý kvůli vysokým teplotám a za druhý je strašně málo panenek.
annnie - to už je tak na hasičák. Nejdřív jsem si myslel, že tam máš překlípek. 180 je strašně moc.
To nic není. Já to měřila mezi dvěma rohama a mám tam 180!!! Proboha!!!
My měli nejlépe ve sklípku. Je tam i studánka. Ale ještě to musíme lépe vyřešit s posezením :-)))
Nami, pobavils... no, náš kamenný dům po Němcích je v létě nejpříjemnější... a stupně v rozích raději neměříme...
Není nutné brečet, brachu,
nemusíš tam klečet v hrachu.
No on je to jen hrubý odhad :-) možná, kdybychom to všechno změřili, zjistili bychom, že náš dům vlastně popírá fyzikální zákony, a co kdyby pod tíhou tohoto odhalení spadnul?!
Máma dává do rohu ohřívat jídlo.
Při dnešních cenách energií je to výhodné.
Tak to u nás bohužel není... u nás tak 85 a nebo tak 106 :-) (Starej barák, kterej stavěli snad od oka...)
Večer se to určitě zlepší...
To buď rád, že jste nevyhořeli ! U nás to v rozích sice nejspíš bude stejné, ale pro jistotu to nikdy neměřím, abych nemusela volat hasiče...
:0)))))