Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozhodl jsem se vyjít Evropě vstříc
Autor
Vladimír Putin
Pobavil mě koncept "ropných sankcí". Od reality zcela odtržení evropští idealisté si myslí, že mě nějak "potrestají" tím, že od Ruska nebudou kupovat ropu a plyn. Nicméně se říká - "Dej pozor, co si přeješ, může se Ti to splnit!" Rozhodl jsem se tedy vyjít Evropě vstříc, a všechnu ropu a plyn, kterou jsem dříve posílal Evropě, napříště pošlu Indii a Číně. Bude přece spravedlivé, když Indové a Číňané okusí trochu toho evropského blahobytu - zemní plyn je totiž surovinou pro výrobu hnojiv, takže ho vlastně lidé na celém světě pojídají. Vyhublá Asie trochu ztlousne, a obtloustlá Evropa trochu zhubne, a začnou si navzájem aspoň trochu rozumět.
Prezident Biden už spěšně telefonoval svému dobrému příteli princi Salmánovi z naprosto a dokonale zkorumpované saudské královské rodiny (hádejte, evropští intelektuálové, kdopak ji asi zkorumpoval? Já jsem to nebyl!), aby prý více a usilovněji těžil - ale, co naplat, ani saudové už nemají, trochu nám o svých "proven reserves" lhali.
A co teď, že? Najednou není na světě dost surovin pro všechny, takže jsou dvě možnosti - ta ošklivě socialistická, totiž rozdělit se, a být "společně stejně chudý" - a ta se mi nelíbí, ani já nemám komunisty zrovna v lásce, a nebo ta správně kapitalistická - silní budou zabíjet ty slabé tak dlouho, až bude nakonec pro všechny dost (i když ve světě s "trvalým ekonomickým růstem" se nakonec sežere všechno, a stejně to nestačí).
Asi nezbyde, než poslechnout ženy, jak to tvrdí feministky, a zaplavit svět novorozeňaty - žvatlání batolat je cosi nepopsatelně krásného - proč se trápit tím, že není co jíst, čím pohánět továrny, vlaky, lodě a nákladní auta, když můžeme vyvést v kočáře vnoučata na zahradu a vypnout mozek... a bude nám všem hej...
A tak přeju i Anně rozkošnou dovolenou, pěkně si to užij, annnie, možná je to úplně poslední dovolená ve světě, jak jsme ho znali - a kdo ví, až Ti bude tvůj Muž rozpustile cákat jezerní vodu vonící řasami a žabincem na Tvé nahé, krásné tělo, a najednou vám oběma spadne na hlavu atomová bomba - jedna z tisíců, jako květ pampelišky, a v mžiku bude po všem... lze si přát lepší závěr životního příběhu?
Mupy mup!