Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO vodníku Čeřílkovi, skřítku Ostřičkovi a víle Jasance: Vosy, Ondra a pulci - část druhá a třetí
Autor
Alegna
Vosy, Ondra a pulci - část druhá
Druhý den přišel k rybníku a hledal skřítka Ostřičku, chtěl všechno nějak odčinit.
"Co bys rád?" Zeptal se skřítek, když ho kluk oslovil.
"Samo," (jako, že samozřejmě) odvětil celý šťastný, že se se skřítkem snadno domluvil.
"Za to minule se omlouvám," při vzpomínce na vosí hnízdo hanbou trochu zrudl ve tváři. "Kdepak, naopak, rád bych byl užitečný."
Vosy, Ondra a pulci - část třetí Když se
Ondra probudil, byl celý zpocený a chvíli se nemohl vymanit z nepříjemného snového pocitu.
Oba se při pohledu na ně rozesmáli.
24 názorů
Díky, bixley, chtěla jsem ukázat, že každý je v podstatě dobrý, i když občas něco nedobrého provede.
Trochu mi přijde, že kluk nějak moc rychle od lumpárny otočil, možná bych to rozcedla, jak si to postupně uvědomil.
Ale jinak bezva, bezva. Výchova k ochraně zvířat, pomoci, ekologii a přitom vše zarámováno milými pohádkovými postavičkami.
Andreino, žádost o přídavek tak lahodí. V plánu cosi je a díky, žes četla
No vida, Ondru jsi polepšila, ale myslím, že by nebylo dobré to zase moc přehánět. Je to přece jen kluk a ještě z žádného Mirka Dušína nic pořádného nevyrostlo. Občas by měl něco provést.
Pokračování super a jestli mohu poprosit, ještě něco přidej.
:) V minulosti jistě bylo hodně vládců, co stavělo ploty nebo spíš zdi? Globalizace je globalizace, ale pulce chránit se vyplatí!
Podnětný komentář :), díky, Aru
hm, čeština je občas neohrabaná, když dovolí ve větě "se se" u sebe, občas se mi to stalo a pak jsem musel celou větu přeskládávat, aby to mělo ten správný švih.
Ondra prodělal odminule značný charakterový obrat :)
postav plot, zachráníš republiku, proč to nikoho ještě nenapadlo ve vládě? :D
teď už chápu, proč lidi staví ploty kolem svých pozemků, mají tam plno pulců!!! ;))
Evženie Brambůrková
13. 07. 2022To jsem si oddychla, že zas bude dostatek žab.
Tvoje pohádky jsou i pro starou bábu potěšením a pohlazením po duši.
dievča z lesa
12. 07. 2022to je milé žubrienkové pokračovanie ***
blacksabbath
12. 07. 2022to je přesné čtení na prázdniny.....pohádkové....to já ráda:-))))
Pokud si ho po těch mnoha desetiletích správně vybavuji, tak moc atletickou postavu neměl. Ale skleněné oko ano. Ty to druhé myslím ne. Souhlas? ;-)
Jamardi, Kočkodane, Čudlo a Nami, děkuju za čtení i zanechaná milá slova
Kočkodánku z pana Pulce asi skokan nevyrostl, viď?
Ondrův sebezpyt a pozitivní skok v chování samozřejmě chválím. Něco podobného dělám i u tvé pohádky.
Pulec žil také v mé rodné obci. Měl ale rád hlavně sucho. Šlo o pána, který dostal tuto přezdívku.
Lidunko - krásně se do té pohádky vžívalo... Fakt pěkný příběh :-