Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrázdninové...
Autor
Gora
U pískoviště –
mravenci odnášejí
zrnka melounu
Letní bezvětří –
jenom v keři šeříku
hýbou se lístky
Hledání stínu -
na závěsné lavičce
pospává kotě
Cirkus Humberto –
místo tří vystupuje
jen jeden medvěd
37 názorů
Díky, Renato... nejspíš ne, ale mentalita např. Santóky je mi hodně blízká...
Ireno, jako vždy moc potěšilo. Nežilas v minulém životě v Japonsku? Jsi s těmi haiku úplně srostlá.
Moc pěkná sada. Obzvlášť první haiku je taaaak povedené a má můj obdiv. Celý příběh a ani nemusel být vysloven. Plný text.
Thea v tramvaji
09. 08. 2022Ta první je opravdu naditá létem! Já sice nemám ráda meloun (trápí mne to cely život, prostě mi nechutná), ale vizuálně se mi moc líbí :)
Radovan Jiří Voříšek
08. 08. 2022u vrakoviště -
v šeru pár temných postav
nosí šrot tam - zpět*
* zpět ho nosí až ráno, až otevřou výkup
Lehké postřehy, které nacházejí jiným skutečnosti neviditelné. :) Pěkné, pohodové.
Phil, máme před domem smrky, a tam jsou taky ti obří mravenci... stále blíž domu... a za domem mrňaví, asi faraoni. Jsme obklíčeni! Díky za fajn komentář.
Kdyby jenom zrnka melounu, ti lesní zabijáci, co jsem si je dotáhla v pařezu, začali odnášet i dům... :)
Má další klíště
už se jí možná přejí
zájem „hezounů“
Je tulák inu
pes utekl paničce
otvorem v plotě
snake, vnoučata baštila u pískoviště melouna, druhý den ráno tam byli faraoni a odnášeli ta zrnéčka... mě to zaujalo... děkuju!
Irenko, nanmalovala jsi slovy moc hezké obrázky léta, které vtáhnou do atmosféry :-))), TIP.
nejlepší je za ně asi první - zrnka melounu - to je další krásné jednoznačné kigo
za kopcom hrmí
zdvíha sa prach a znova
prší z krhly