Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senikdy se nevyplní vše
Autor
kvaj
jsem odpovědný
za všechna rána
všechny večery
několika slovy
zasáhnu při večeři ženu
jako nepřítele
ač bojujeme na téže straně
mohu uvést na svou obhajobu
že nemám v úmyslu nikoho svádět
ošetřím poraněná místa
nikdy se nevyplní vše
sny ještě nedozrály
jen bílé vousy na zestárlé tváři
https://kvaj.blogspot.com
21 názorů
Pokud nedozrály a přemýšlíš, tak je to v pořádku. Poslední řádek s fotkou mi to kazí, přijde mi to jako inzerát.
Zeanddrich E.
29. 09. 2022Hezké
Na ofestu na Romayorce a na knihtisku na příklopovém Heidelbergu a na příklopáku od Grafotechny jsem tiskl jenom ve škole v rámci výuky. Jinak jsem byl sítotiskař, flexotiskař a hlubotiskař.
blacksabbath
11. 08. 2022slušivé:-))))
Děkuji. Jakou technologií jsi tiskl (knihtisk, ofset, hlubotisk, sítotisk, flexotisk...)?
Stárnout se musí s nadhledem. JInak bychom byli prostě jen staří.
Ano, myslím, že je to tak lepší, takové ucelenější, schválně co na to Gora.
Možná by poslední dvě sloky mohly být dané do kurzívy a vsunuté jako intermezzo mezi první a druhou sloku.
Jinak: já osobně to čtu jako večerní meditaci aspirujícího stoika, který dobře ví, co a jak by dělat měl, ale neustále se potýká s tím, že to nejde podle představ. A každá taková stoická meditace vyžaduje především upřímnost k sobě samému - a tady je jí až až.
Povedený text.
Jako bych četla dvě miniatury, druhé dvě strofky znepokojivější, první dvě přemýšlivé... ty mi sednou lépe.