Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDíra
Autor
T(h)omík
Zanechám nadějí
skoncuji s iluzemi
půjdu si raději
vykopat díru v zemi.
Viny i neviny
s ctností i zločinem
pod vrstvou zeminy
navěky spočinem.
9 názorů
Navěky spočinout může být taky iluze. Jednou v Brně vykopali jednoho, když dělali nový vodovod, chudák si tam nespočíval ani celých 4500 let. Ale držím palce.
To bych po mnohých zdejších komentářích z nasranosti vůbec nevyšel :-D
Tak to se mi ulevilo. Já totiž občas vidím humor i tam, kde nebyl zamýšlen, a autor je pak mojí interpetací nasrán :-)
"S ctností"... zkusil sis to přečíst nahlas? A nezauzloval se ti jazyk? :-)
Jinak se mi to líbí. S dovolením jsem si do toho koktejlu přimíchala malinký, opravdu nepatrný nádech ironického úsměvu. Ten to podle mě posunuje o level výš. Doufám, že tě to neuráží.
Taky se tu usmívám, vypadá to na kolektivní práci, je to už vzrostlý strom. Má šišky s léčivými účinky, dělá se z nich kifovice, můžu poslat recept. Šišky bývaji až po desítkách let, asi už neuvidím, ale syn ano. No, snad mi dojde, nějak se mi neozývají... :)
Kočkodan: Nevadí, já řádné dělání děr do světa stejně v plánu nemám :-) A díky
Philogyny: Kopat díru na borovici, byl bych v limbu taky. Hlavně bez krompáče (u nás se říká krumpáč, ale možná je to jen zdejší moravština) :-)
Koupila si borovici limbu a při kopání díry se mi zlomil krompáč. Kopáče s krompáčem bych brala...
T(h)omíku, tak s tímhle díru do světa asi neuděláš...
Samozřejmě si jen hraju se slovy a dělám legraci. Tvoje pěkně vázaná dílka se mi naopak už dost dlouho zamlouvají.