Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOlžino louno
Autor
Movsar
Olžino louno
Olga Lounová se rozhodla stát se babičkou vlastního dítěte. V jedenačtyřiceti přivede na svět robátko, s nepřiznanou asistencí doktora Pištína, primáře vaječné kliniky, který vymodeloval ten veliký zázrak na 3D tiskárně, nasál do pipety a kápnul božsky do Olžina louna. Hop a je tu lidoop!
Agáta
Agáta je šťastná, že už nemusí muži platit půlku nájmu, konečně je její chodící peněženka dostatečně naditá. Konfrontována se svým historickým výrokem o relaci mezi zápachem a postupujícím věkem u mužů kajícně od něj ustoupila a vyslovila obdiv k starším. Celý svět její vyjádření eviduje a přední humanitněvědní magazín The Yale Philosophy Review chystá speciální číslo věnované Agátiným výrokům a jejich významu pro společenost.
Nové kvadrivium
Vznikla první základní škola, v níž tradiční předměty nahradilo kvadrivium Facebook-Youtube-Instagram-Tiktok.
"Jde o světově unikátní projekt," oznamuje hrdě ředitelka školy Milie McCoy (vlastním jménem Milena Měkká), "historicky první ročník už máme naplněn a přihlášky přijímáme i pro ještě nenarozené děti."
Výuka každého předmětu sestává z podpředmětů počítačové gramotnosti, fitnes, digitálního pojmosloví, sebeprezentace, reklamní spolupráce a managementu volného času. Škola získala nejvýznamnější české influencery, někteří z nich již usilují o akademické tituly, "Kupříkladu u Shopaholic Adel se spekuluje, že brzy bude docentkou Tiktoku," doplňuje v rozhovoru pro prestižní podcast Newrulezz McCoy.
"Utopie planety dětí se naplňuje, infantilizace společnosti je nevyhnutelným důsledkem bohatství, přemíry volného času a dostupnosti nových technologií. Zejména při sledování tiktoku se zdá, že nová éra klepe na dveře. Povede-li ke konci civilizace, nechme se překvapit," říká v reakci na výstupy McCoy skeptický komentátor Jan Zebedeus, aby od rodičů těch malých géniů sklidil bouři divého hejtu.
8 názorů
U prvního se mi líbí humorné pojetí, u druhého vědecká nadsázka a třetí? Možná to opravdu bude. :-)
mluví se o digitální demenci, ale není novým faktem, že čím více se používají technologie, které myslí za člověka, tím více ztrácí člověk schopnost myslet v těch oblastech, kde za sebe používá ony technologie, tento fakt je doslova známý od kalkulaček a ty jsou tu s námi už 50 let, že na stejný příklad potřebuje jedinec více času a čím je příklad těžší, tím více chyb je pravděpodobnějších, až k nemožnosti se dobrání správného výsledku u jedince, který nepočítá sám z hlavy, ale používá za sebe kalkulačku.
mediální demence ovšem začala již s televizí, která tím že na sebe váže dva lidské smysly najednou je ideálním prostředkem na manipulování mas, sociální sítě jsou pouze nynějším zavřšením vývoje a třešničkou, který k debilizaci směřuje desetiletí, pouze v současnosti se vývoj zrychluje tím víc, čím se blíží ke svému konci udržitelnosti takového společenského směřování.
mozek je sval, ty oblasti které nepouživá, nebude udržovat v perfektní kondici, ale naopak ztratí schopnost takové oblasti využívat. to je problém všech civilizací, které překročily technologicky procesy v usnadňování duševní práce za jedince, tak že přestali postupně myslet, konec je v totalitě, jelikož lidé jsou v takové fázi schopni řídit společnost pouze násilím, jelikož jiné myšlenkové koncepty jsou jim uzavřeny
místo Bc. si budou psát před jméno Tic...místo Ing. bude Ins....