Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTajemné kosočtverce v obilí
Autor
aleš-novák
Muzikant, cestovatel a fejetonista Květoň Zahájský, dlouholetý písmácký autor,
vydává knihu Tajemné kosočtverce v obilí !!!
I Vy se na tom můžete podílet, pokud máte zájem...
více informací získáte zde (klikací)
17 názorů
Evženie Brambůrková
09. 09. 2022Chtěla jsem knihu s věnováním, ale mám Smolíčka. Vše vyplním a v košíku se mi to prostě neobjeví.
Evženie Brambůrková
08. 09. 2022Zkusila jsem to 2x. Zkusím to znovu.
Nevím, proč se ten odkaz někomu neobjevuje. Třeba se při tom musí něco říkat.
Evženie Brambůrková
08. 09. 2022Gratuluji. Chtěla jsem si objednat, ale má snaha byla ukončena neexistující stránkou.
Květoni, velmi mě těší, že alespoň někdo chápe skutečnou hodnotu skutečné literární práce. Míním samozřejmě práci tvé paní! A že srdečně pozdravuji. Její vlastní kniha jistě byla by klenotem.
Tahle kniha je jakousi masochistickou iniciativou mé ženy. Pravda, už asi před osmi lety jsem ji měl připravenou a obesílal jsem nabídkou mnohá vydavatelství a nakladatelství, ale vždycky mi odepsali, že si musím nejdřív zaplatit korektury, ilustrace, práci redaktorů, papír, tiskařskou barvu, opotřebení tiskařských strojů, propagaci, distribuci a šrotovné očtených kusů. Pak jsou ochotni o knize uvažovat. V tu chvíli se ve mně vzedmula vlna tradiční hanácké lenosti a šetrnosti, no, vlna, taková spíš tsunami to byla, a řekl jsem si, že na pultech leží už tak dost neprodejných knih, že není třeba dalších, a od tohoto úmyslu jsem upustil. Ne tak moje drahá polovička, která si usmyslela, že si moji knihu nadělí k narozeninám. Skoro je mi jí líto, když vidím, kolik času a úsilí věnuje tomu, aby pak mohla sousedům říkat, že nemá doma lenivého lempla, ale spisovatele.
aleš-novák
07. 09. 2022Můžu to smazat, jestli chceš ...ale rozhodně si to trochu publicity zaslouží...:o)
Květoň Zahájský
07. 09. 2022Kdo to vykecal? Tady se fakt nedá nic utajit.
Sdílel jsem všude, kde se dalo. Poslal jsem odkaz i do Thajska a na Filipíny. Dovol proto jednu otázku: Liší se počet útvarů v obilí podle druhu obilí? Jestli je jich více a jakých v pšenici nebo v ječmeni.