Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdkvět...
Autor
Gora
Jdu s paní domu
pomalu po zahradě –
odkvetlý ocún
Bělásek, včely,
mušky se zlatým hřbetem -
kvete živý plot
35 názorů
Petardy hromu
přejde koza dost hravě
obavy chodců
Třese se celý
vnitřní boj cloumá zetěm
pak nakonec bod
Evženie Brambůrková
11. 10. 2022Malé, hezké obrázky.
Karpatský knihomoľ
11. 10. 2022Ireni, prvé sa mi obzvlášť pozdáva, našiel som si v ňom ozaj dosť.
blacksabbath
11. 10. 2022....... S živým plotem je zahrada hned útulnější i pro hmyzí návštěvy....po tvém komentáři (11.10.2022 11:24:11) získal první obrázek více strun...*/***********
Dvě rozdílné nálady, které patří i k zahradě. Nutnost pomalé chůze přidá každému na věku a je to škoda. Rozkvetlý plot, to je energetická bomba.
Je to ze života.
dievča z lesa
11. 10. 2022pokojné a živé*
Dva pro mě krásné pocitové náladové obrazy. Hned bych si je pověsil na zeď...
Irčo, jako vždy vidím vše jako živé. Umíš nasměrovat pohled na věci zdánlivě neviditelné.
Kvetení je spojuje. Je to krásné, patří k sobě. Po vysvětlení výše ještě získalo na váze.
Zeanddrich E.
11. 10. 2022Je to hezké
Díky, Theo, ocún je typicky podzimní kytka... i člověk odkvétá, ale možná to ještě není ono, nevím.
Thea v tramvaji
11. 10. 2022Už to chápu :)))) A nebo jsem si k tomu dosadila svoje.
Thea v tramvaji
11. 10. 2022Dvojka je jasná, milá, úplně náš živý plot. Občas mám obavu, že pod náporem těch křidélek uletí :)Tu jedničku nevím zda chápu. Takhle mi příjde jako procházka po zahradě.
Krásně dvojznačné. Obzvlášť to první haiku. A nebo si to jen představuju :-)
Mám ráda, když jsou živé ploty živé.
Vedle u sousedů kvete úplně stejně. Břečťan, osypaný včelama. Mám tyhle malé ráda, každý vidíme svýma očima a to je fajn.