Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTerorismus
Autor
Norsko 1
Terorismus
Ceny všeho raketově rostou
Je zázrak, že tím potrubím
ještě něco teče
po zásahu
z těch maximálně
přesných střel
Je válka
Už
jsi to pochopil ?
8 názorů
Já to pochopil už dávno, Norsko, a u všech dnešních "kolaborantů z dobré vůle", doufám, dojde časem k prozření. Upřímně nechtěl bych se jednou na konci války, až se budou veřejně rozplétat všechna ta válečná zvěrstva, ocitnout v jejich kůži. Chápu, že například Němci za 2. světové mohli tvrdit, že o vyhlazovacích táborech nevěděli, protože Hitler se snažil své jednání maskovat - Putin se ale o nic takového ani nesnaží (pokud to vůbec s ohledem na soc. sítě jde), takže materiálů k budoucímu druhému norimberskému tribunálu je už teď až až...
nápodobně, i ty víš nejlíp jak je to se světem jakýmkoli směrem ;))
tys první psal:
"Už
jsi to pochopil ?"
ale Norsko držím ti palečky, bojuj dál, třeba vyhraješ a potřeseš si s premiérem Fialenkou pravačkou, možná tě i polácá po ramenou :D:D
tak to není, ty si myslíš, že tímhle psaním někomu/něčemu pomáháš, to je rozdíl mezi náma dvěma, já vím že žiju zbytečný život a proto si můžu psát co chci ;)
ano Norsko, už jsi dávno mohl narukovat na ukrajinskou frontu, psaním jim tu válku nevyhraješ ;)
skvěle by ses hodil na dráhu politkruka, úplně tě tam vidím :D