Smutná, upřímností chutná - T
hezke...mam jednu na podobne tema..skus hodit ocko treba se ti nebude libit...ale ...jmenuje se Im memoriam
už po tvé první návštěvě jsem byla odhodlaná se jít na tebe podívat,tak já pudu:-)
Sakurko tahle tvá báseň si zaslouží pochvalu a určitě si ji opíšu jako jsem si už včera opsal Tvé Ztracené verše a jen tak abych Tě potěšil jsem pro Tebe složil báseň
Včera večer v Třinci
potkal jsem dva synci
Nebo vlastně synky
nesli v rukou sklinky
Nebo vlastně sklínky
Cinkilinkilinky
Měj se fajne a ještě jednou díky Martin Tvůj velký obdivovatel a ctitel a nebo co chceš!
já nevím proč mi děkuješ,poděkovat bych měla spíš já tobě můj obdivovateli i ctiteli:-) děkuji za básničku,potěšila,pohladila....:-)
já jsem znala jen jednoho člověka,a už jsou to víc než dva roky,co jsem ho tímhle nejhorším způsobem ztratila,nepřála bych to někomu zažít!za tu depku se omlouvám,ale u téhle básně asi ani nejde cítit nic jiného!poslala bych ti úsměv,ale víš jak....u téhle básně prostě ne!
jak jsem to četl, vzpomněl jsem si na Memento od Johna, stejně mě to rozdepkařilo, ale to nemění nic na tom že jsi to napsala opravdu krásně. Znám taky pár lidí co v tom jedou a vím, že jim opravdu není pomoci, musej mít silnou vůli, jinak jsou ztraceni. A za to všechno může pár prašivých lidí co vydělávaj na lidským neštěstí.
depka na mě vlezla, Sakurko, moje..kritiku nenapíšu žádnou..víš si proč
věc názoru,asi je to příliš silná báseň-přesto děkuji,že sis ji přečetl
Sníš o heroinových vílách
a proklínáš Boha!
*
Souhlasim s Krelem."příliš osobní na jakoukoliv kritiku".
Já vím, že to není 100% nerýmovaná (o složitých a skrytých rýmech vím své :), ale naštěstí byly ty rýmy umístěny tak, že zde nerušily proud myšlenek a zbytečně nerozptylovaly od obsahu :)
jo,tak to máš úplnou pravdu:o)
Kdo říkal, že to nerýmovaně neumí ?;) Dovolil bych si velmi nesouhlasit ! Naopak je to velmi dobré. V každém případě tipoidní a pokud bych se nebál, že Tě to raní, přidal bych ještě úsměv... toho není nikdy dost.
ale pár rýmů tam je,trošku schovaných ale je:o) už je to víc než rok,musím jít dál zůstane mi vzpomínkou,a tahle báseň mi ho vždycky připomene!a díky za ten úsměv,ten se hodí!:o)
Droga je mrcha, co tě jen tak neopustí! Je to smutný, když se něco takovýho muselo stát, soucítím s tebou neboť něco podobného potkalo i můj život. t*
děkuju,je dobré vědět,že v tom člověk není sám:o)
Múžeš ztrácet, ale dokud nepřestaneš milovat nezapomeneš a neztratíš všechno, to krásné Ti zůstane a na to špatné....Ti dán čas zapomenout
Jde mi mráz po zádech..... Je to opravdu působivě načrtnuté..*
Blaznivko- a ještě furt bolíííí!!!
To muselo bolet...::((((***
strašně smutný ale bohužel až moc pravdivý
Zasah do me duse, bolava a krita privat emotions...
...do klubu...silné, příliš osobní na jakoukoli kritiku..
to Kamenna_Tvar: o kom jinem nez o nas by to melo byt??
Nikdo jiny nez my tu neni, droga se Ti sama do tela nevpichne/nespolkne/nevdechne... a pak je opět jen na nás, co s tím uděláme.
Bohu žel...
Ale je to jen můj pocit a zkušenost.
tu Gurroa: ja tim myslela, ze v tom nemusime byt zapleteni my, ale nekdo z nasich pratel... tak jako v tomhle pripade... A co s tim pak nadelas?
pak se jen díváš jak ti ten koho máš ráda umírá před očima a ty nemůžeš vůbec nic dělat protože jediný způsob jak s drogama přestat je na tom člověku a nepřestane jen tak kvůli tobě i když tě má třeba rád musí přestat protože sám chce, a bohužel v závislosti si jen málokdy připustíš, že tu drogu nepotřebuješ a že chceš skončit!
to Gurroa: jenze bohuzel to pokazde neni jen o nas...
je to fakt sila, nevim, co rict...
Můžeme dokázat, aby se taková smrt nestala nám osobně...
Můžeme dokázat, aby se taková smrt nestala nám osobně..
neupadat do bídy drog...
Bohužel ano a nejhorší je, že není v našich silách se tomu vyhnout!
To je mi líto : ( Bohužel je "tohle" pořád kolem nás : ( Smuteční TIP
Tecu mi slzy a premyslam iba PRECO?...... t*