Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV listí...
Autor
Gora
Studený vítr –
ve vzduchu zavoněla
pečená jabka
"Čtu si pohádky..."
rozhazuje z hromady
lístek po lístku
58 názorů
Litartsi, obyčejná slušnost...
Když se o haiku nezajímáš, tak těžko něco vysvětlovat. Literární teorii haiku si můžeš snadno dohledat. Díky za tvůj zájem.
Typická ukázka sentimentální servility: ano - díky, ano - díky, ano - díky. A kde je vůbec nějaká ta hodnota?
Litartsi, je pěkné, že se /nejspíš/ pokoušíš o haiku. Nemělo by se rýmovat a bývá bez metafor. Haiku zdar.
Slyším kr, kr, v letu,
kdo to, či se pletu?
--------------------
Mrtvé leží v květu.
A problém byl tu
hříšnice salmonela
na WC jatka
Všade hromádky
jen lidé jsou hovady
špacír po Písku
Ab, nějak mi hapruje počítač, díky za upozornění... ne, nepopíjím fíkovici nebo tak něco...
Gora - za ten šalát z fíg,
ktorý len tak nespraví nik,
stačil by aj jeden tip.
Tri ďakujem je dosť.
ja som sa pokúsila zo zúfalstva z posledných fíg spraviť figovú zmrzlinu. Chutila ako vianočný majonézový šalát bez majonézy.
Zdravia figy z Bratislavy, tešia sa zo šalátu, zmrzliny a s trochou slávy.
Tip za rozprávky z listov a zpod lístia.
Karpatský knihomoľ
28. 10. 2022Také si rád prečítam viackrát.
Evženie Brambůrková
28. 10. 2022Pečená jablka, krásná vůně.
Jarmilo, děkuju-tentokrát k "listování" posloužily opravdové suché listy...
Těžko říct které je hezčí, každé svým způsobem víc. Další třísky z tvé parkety.
Silné představy prý vedou k cíli. Někdy ne, ale někdy ano. :)
Listování je první věc, do které se dítě hrne, když se mu dostane do ruky knížka, na to si pamatuji. :)
Díky za připomenutí známých situací. :)
dievča z lesa
28. 10. 2022jabĺčková rozprávka ... ***
Zajíc Březňák
28. 10. 2022Pečená jablka jsou pochoutka.
blacksabbath
28. 10. 2022mňam pečená jablka.....v té druhé vidím Večerníčka:-))))))
Pečná jablka a plná pusa slin, snad neposkvrní krásné listy pohádkové.
Radovan Jiří Voříšek
28. 10. 2022Milé, hajkovité
Dočetla první malou a už cítila tu vůni. Miluju ji, doslova. Dělávám i pečený čaj... :)