Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejsme sami
Autor
Jamardi
Tichá postava
těsně za dřevěným plotem
- srnče v oboře mě pozoruje
Rodina na výletě:
Jedno dítě jde, drží se za ruku a mlčí.
Druhé sedí za krkem a srdceryvně řve.
Třetí jede v kočárku a slabším hlasem pláče.
Hledám v ostružiní -
díra v tašce.
Dva hříbky chybí.
46 názorů
texty hovoří o samotě, třeba ten střed, že i když jsou děti s někým, i tak můžou být sami se svým pláčem, název se tak snaží vyrovnat realitu, tím že ji otočí, ale texty říkají něco jiného ;)
Romane, ten řev byl hodně intenzivní a myslím že skoro každý, kdo by nebyl zaměstnaný něčím jiným jako já, by se o to zajímal. Že jsem se podívala tomu člověku do obličeje je asi tím, že pocházím z učitelské rodiny, kde se slovo "Proč" hodně používá. Je to taková nemoc z povolání. Mí rodiče se též stýkali s jinými učiteli a ti se také rádi ptali "Proč?". Je to vlastně nemoc z povolání. Proto když slyším, že učitelé nevedou děti k přemýšlení a nutí je jen se cosi učit mechanicky (zvláště dříve), tak mám pocit, že pocházím z jiného světa.
Zeanddrich E.
05. 11. 2022
Jarmilo, je vidět, že dokážeš číst i drobnosti :) (nebo číst v lidech? :) )
Utgarde-Loki, máš velké oči a jistě si představuješ plné koše, které ukazují v televizi.
bixley, řekla bych, že někdy je to tak, že si lidé všímají stejných věcí a někdy ne. Potom je vztah napnutý a jeden druhého obviňuje, že si ničeho nevšímá. :) Díky :)
jamardi, hezké momentky, umíš si všímat drobností, které jsou součástí života.
Evženie Brambůrková
01. 11. 2022První bych brala.
Romane, hádám že předcházelo cloumání za ruku a že nechtěl jít kupředu. Obě děti vypadaly, že jsou stejně staré. Mám pocit, že ve řvaní byla ublíženost a osoba, která ho nesla se tvářila spíše odevzdaně a otrávěně než jinak. Samozřejmě se můžu mýlit. Dík :)
Zeanddrich E.
01. 11. 2022.. .
Zaujala mne zejména ta druhá - kdoví, co mohlo předcházet tomuto obrazu :).
Já se docela zamýšlím nad tou dvojkou. Pro mne zatím ještě stále živá realita :) Dost si do toho projektuju, takže za mne určitě dvojka.
Rozumím, jen že bych nechala trochu tajemství, ale to je jen má představa:-)
trojorte, plodnost dopoledne může ovlivnit i plodnost odpoledne. :) Dík :)
Ireno, tak ještě jinak. :) Zjistila jsem, že jsem si omylem vzala poškozený sáček, který jsem zapomněla vyhodit a ten, který nosím obvykle, zůstal doma. :)
Ireno, děkuju :)
O příčině píšu, protože okolo těch ostružin chodím pořád, ale díru jsem měla jen včera.
Zajímavou atmosféru má pro mě první mini. Druhá je poněkud hlučnější... a třetí - možná bych v ní nepsala o příčině, co způsobilo ztrátu hříbků.
ivi, to srnče mě překvapilo. Věděla jsem, že tam žije stádo, ale dosud jsem vždy viděla několik kusů pohromadě. Srnče tam bylo samo. (nebo koloušek)
Ty děti...To tak bývá, že se jeden zasekne. :)
Za hřiby jsem si nadávala, že jsem si toho nevšimla. Co dělat. :)
něžné oči srnčete....pst!
na výlet patří třeba....kornout zmrzliny?
hříbky ti vytáhli skřítci:-)))))
Nežel ztráty hříbků,
nejste s jídlem nahraní,
udělalas chybku,
večer moh být fatální,
vždyť zmizely satani...