Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádka o ovzduší
Autor
Hamar
Pohádka o ovzduší
Bylo, nebylo za devatero komíny a devatero výfuky leželo království Prach, kde vládl starý král Uhlík.
Ten měl jediného syna Benzena. Doma mu však neřekli jinak než Benzo. Otci se zdálo, že je synek malinko těkavý a rozhodl se ho oženit.
Na zásnuby se sjely vznešené nápadnice z celé širé Mendělejevovy soustavy. Velmi rozpustilá Lučavka Královská i dvě sestry dvojčata Skalice Modrá a Zelená.
Benzen se však otci svěřil, že není vůbec na děvčata a tak není divu, že když se na scéně zjevil krásný jinoch jménem Pyren, zahořel k němu láskou.
Benzo a Pyren se tak stali nerozlučnou dvojicí. Sice by jim bylo lépe v cizině, kde je nikdo neznal, ale byli velmi vázaní na Prach.
Chodili spolu do plicních sklípků a jinak si užívali. Po nějakém čase se však začal jejich vztah stávat dost karcinogenním, přesto se nikdy nerozešli.
Když po čase ukončili svůj život přilepení na skleněném filtru a převedení do roztoku, zůstali spolu navždy, alespoň, jako společně číslo v databázi výsledků ovzduší ISKO.
Zahoukal alarm v měříci stanici a pohádky je konec.
5 názorů
Děti si počkají na hodiny chemie, aby to ocenily, ale my se můžeme zasmát už nyní.
to je nápad - za všechny uhlíkové stopy:-)))))))
Ať mi vyteče na hlavu litr kyseliny máselné, jestli tohle není vtipné a nápadité...