Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se???
Autor
trojort
Chtěli byste si vyfotit Boha?
Vyfotit se s Bohem?
No, když mu nebudete dělat nad hlavou růžky.
15 názorů
Evženie Brambůrková
15. 11. 2022Nerada se fotím, s kýmkoliv :-)
....v každém z nás je kousek boha a já měla růžky na lyžařské helmě... :)
Myslím, že Bůh je shovívavý... Kdyby nebylo nic horšího, než dělat mu při focení za hlavou růžky! Tip.
"Ako si to zaostril, synu?" ozve sa hromový hlas.
Alebo keď 18, tak 26.
Příležitost k selfíčku
budeš mít až v nebíčku.
Třeba se mi to jenom zdá, ale tohle dílko mi připadá o hodně kratší než obvykle. I tak je hodné čtení.(a místo tečky je možné si přimyslet i vykřičník) ;-)
Sranda musí bejt i kdyby na Boha nebylo!
Některým lidem dělá asi dobře, když vystupují jako zástupci Boha. Mě vytáčí, když jako Bůh udělují milosti.
Já si myslím, že každý člověk má trochu energie a každý má také trochu štěstí. To je dárek od Boha. Že si každý pod pojmem trochu představuje něco jiného, to je jiný problém.
Proto když se přeje k narozeninám, přeje se vždycky hodně zdraví a hodně štěstí.