Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtava ve Strakonicích
Autor
Zajíc Březňák
milenci doufají
pro jediný krátký nádech,
milostné tání,
pro jaro,
které prchne
a zanechá vzpomínky,
které jsou jen viselci v galerii
a mohou shořet,
ale hrst popela
stále hřeje,
dokud nevystydne
naše krev,
Otava teče z obrazu
už bez milenců,
které odvezl
funebrácký vůz
16 názorů
Zajíc Březňák
01. 12. 2022Děkuji, Zeledo.
Zajíc Březňák
19. 11. 2022Díky, Evženie.
Evženie Brambůrková
18. 11. 2022To je dobré.
Mně tam právě ona minulost nějak nenavazovala... neuměla jsem si ji vysvětlit... takhle je to fajn.
Zajíc Březňák
18. 11. 2022Děkuji, Blacksabbath.
blacksabbath
18. 11. 2022jo...vypichuju......"vzpomínky.....viselci v galerii a Otava teče z obrazu....."
Zajíc Březňák
18. 11. 2022Děkuji, Bixley. Trochu jsem se nechal inspirovat Salvadorem Dalím.
Zajíc Březňák
18. 11. 2022Děkuji za tvůj rozbor, Safiáne. Tu minulost asi opravdu odstraním, skoro mi to bez ní taky připadá lepší.
Když vidím báseň napsanou ve formě jediného souvětí, hned mě napadne, jak asi autor vyklenul melodii, aby mu nedošel dech. Dá se to, ale přece jen bych dal přednost. většímu členění. A také bych se v této souvislosti zamyslel nad formulací dvojverší 2. strofy. V poslední strofě bych škrtl minulost, básni to neublíží. Jinak tato strofa sedí a dobře korunuje dílo.
Zajíc Březňák
17. 11. 2022Ichigo, i Tobě děkuji za návštěvu. :-)
Zajíc Březňák
17. 11. 2022Goro, děkuji, možná pro to nemám ten správný cit.