Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřeměna poznání
Autor
fjorda
Svlek v barvách duhy
Šatů hologram
Šli nejspíš tudy
Není kam jinam
Ulpěly zde stopy
Kapky stesku asi
Na lesklém kopí
Nekonečné krásy
Čekala je cesta
Za nadpřirozenem
Jejich kroky byly
Předem řízené
Hledali hledali
Šli cestou moudrosti
A strastiplnou stezkou
Soudnosti
Ale k nalezení
Dokonalosti
Ani stopy nadpozemskosti
Nevedou
12 názorů
áno, rozumiem tomu, že týto čo ju hľadali ju nenašli, že je to tvoja básen a v nej je to tak, chápem, to je v poriadku. A zase ja mám k tomu otázky, prečo je tak dôležite to poznanie, že dokonalosť neexistuje, až tak dôležite, že to je premena? tomu nerozumiem, ako môžem prisť až k premene (metaformoze) na zaklade uvedomenia si toho? v čom by ma to poznanie malo zmeniť?
No to je úchvatné dílo. Tak jo, tip. Jeden. Víc nemohu dát, ale dal bych. Ovšem tip sem, tip tam... je to krásné. Pastva pro oči.
No tihle, co jí hledali, tak jí nenašli. Já nikomu necpu, že neexistuje. Jestli myslíš, že jo, tak já ti to neberu. Tohle je moje báseň o téhle cestě. Je v pořádku, že se ti nelíbí. Jo a pořád si myslím, že se to rýmuje a rytmicky sedí.
prečo je dôlečite vedieť, že dokonalosť neexituje? a je to vôbec tak? je možne aby dokonalosť nikde nebola? prečo potom máme pre ňu slovo, pomenovanie?
sice dobrý postreh, len nerozumiem načo, čo sa mňa týka, keby sa to rýmovalo, tak by to bolo ešte horšie
Mně to zase připadá, že to není jako tebe nebe ;) mám ráda takové rýmy, takže s tím já nesouhlasím a obsahově to pro mě není mělké, ale asi by to mohlo být hlubší....
"Duhy" x "tudy", "hologram" x "kam jinam" - to se dvakrát nerýmuje, že?
Obsahově mi to přijde mělké...
Je to o hledání dokonalosti, o které zjistíš, že neexistuje... To je ta přeměna poznání. Nebo tak jsem to aspoň zamýšlela, možná to není k pochopení