Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční
Autor
kadeřavá
Na horním konci
zrcátka kočičích hlav
rozbitá tichem hvězd
hází prasátka kostelům
Na dolním konci
zívající pes
očichává podkřídlí andělům
a s vážnou tváří
smáčí jim nohy
15 názorů
APodezDívka
05. 03. 2023Jednou jsem přišla ke strejdovi do pokoje a něco mu tam hrálo. A on si zpíval HORNÍ DOLNÍ ZE SKORONIC KONĚ VEDOU ZPÍVEJ ZPÍVEJ PALIČKAMI NOTY PŘEDOU... A tak jsem objevila Nedvědy. (František už umřel :( A tohle mi to tak nějak připomnělo.
Mám velkou potřebu tu veřejně vyjádřit, že se mi tvoje atmoškové dílko líbí. A dost k tomuto pocitu přispěla i ona malá potřeba čtyřnožcova.
Dobrá momentka s čímsi éterickým navíc /to dělá ta hlava v oblacích, kadeřavá:-)/. Kromě rozbitá /jak píše Safián/ bych ještě koukla na očuchává, za mě spíš očichává.
Další z variant na téma hlava v oblacích. Podaná neotřele a s půvabem. nemá být ve třetím verši střední rod? Rozbitá (zrcátka)?
Aha tak to fakt nemůžes vědět jak vážně se tváři,když očurává rohy:-))
Thea v tramvaji
30. 11. 2022Ticho hvězd je takový všední poetický obrat. Druhá část se mi líbí víc, ale dalo by se to ještě osekat. Horní a dolní konec je super :)
:-))))děkuji Rem ano hvězdy ,nebe ,hlava v oblacích to máš správný pocit a to co ti nedavá smysl urcitě zjistíš az vemes jezevčíka v noci na prochajdu po kocičich hlavách
Pro mě velmi inspirující záležitost. Atmosférou to tu doslova pulsuje. A to vyznění...
Výborná miniuturka za mě - a podle toho k ní přistoupím...