Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiniknížka
Autor
fialka...
36 názorů
Gratuluji k vydání další knížečky a přeju hodně spokojených malých i velkých čtenářů.
a2a2a - Jirko, velmi mne těší, že tvé vnučky si sešitky oblíbily, ilustrace jsou moc hezké.
Mé vnučky, díky Zdeničce, jsou už několik let uživatelky, a dnes už i pomalu čtenářkami rozkošných sešitků s dětskými básničkami a krásnými ilustracemi. I když neuměly číst, často je vytahovaly a chtěly, abych jim předčítal. Už jen ta sešitková forma je chytrá svou dostupností, ale i praktičností, pro děti a malé školáky velmi inspirativní.
Kadeřavá - vítám tě u mne a moc děkuji za odezvu. Poznatky ze školy se často hodí. :-)
Knížečka se mi líbí Fialinko jak ilustrace tak text.Thea k textu to je jeji úhel pohledu. :-) Já bych mu nic nevytkla a to jsem prošla školou kde jeden z předmětů byla typografie
blacksabbath
06. 12. 2022velká gratulace
Alenakar - Moc děkuji za přání. Snad děti najdou pod stromkem i tuto miniknížku.
Blahopřeju a přeju ti hodně malých čtenářů i obchodní úspěch před Ježíškem.
Karpatský knihomoľ
05. 12. 2022Blahoželám a teším sa.
Fialko, na rozdíl od žirafy jsem se na tvoje dílka pro děti nikdy nedíval shora, ba právě naopak. Tím neříkám, že by to ono dlouhokrké zvíře u tvé tvorby dělalo. Kdyby uměla číst, tak by se jí říkanky určitě také líbily.
Thea v tramvaji - Těší mne, že se ti miniknížka líbí. Tvé nekonkrétní výtce k sazbě textu v ukázce nerozumím. S knížkou jsem velmi spokojena.
Silene, děkuji za stálý zájem, je to opět sešitek A6. Každá říkanka na dvoustránce, pouze jedna dlouhá na dvou.
Thea v tramvaji
04. 12. 2022Krásná knížká a moc pěkné ilustrace! Gratuluji! Nelíbí se mi jen to, jak necitlivě jsou vysázený texty básniček. To je zase z úplně jiného světa. Škoda no... ono to vůbec k těm ilustracím nesedí.
Potěšení, fialko puntíkatá, nahlížím, že opět s M. V.
Předem zvědavá, které prošly sítem. Knížka je uvnitř na šířku?